Skip to main content

.

ik heb net een prepaidkaart aangeschaft met nummerbehoud maar telefoon zegt al 2 uur geen service
Hallo Frietjes,



Welkom op het Simyo forum.



Het kan enige tijd duren, heb je al geprobeerd je toestel opnieuw op te starten?



Ook is het mogelijk dat je toestel nog ingesteld staat op een ander netwerk, in dit geval moet je het toestel even laten zoeken en kiezen voor het KPN netwerk.
dank je ik check het nog 'ns!
hij doet het nog steeds niet, had ik eerst moeten instellen met het tijdelijke nummer?

ik ben nu in Belgiƫ kan dat een reden zijn?

ik heb 'm uit en weer aangezet maar zonder resultaat
Hoi Frietjes,



Dat je in Belgiƫ bent kan de reden zijn, ik weet niet of bellen/gebeld worden in het buitenland geactiveerd is.



Of je eerst via je tijdelijk nummer moest activeren weet ik niet, maar daar kan een moderator of een ander forumlid misschien antwoord op geven.
ik heb bellen in naar het buitenland nu aangezet en 'm nog eens opgestart en jaaa hij doet het!
Gefeliciteerd en veel succes met je Simyo prepaid
jammer dat ik geen internet kan aanzetten met prepaid...
Dan moet je overstappen naar Sim-Only, dan krijg je wel een andere simkaart, je bundel kan je iedere maand wijzigen en je kan ook MB's bijkopen, dus het is erg flexibel.
maar ik heb juist een prepaid gekocht omdat ik nu in Belgiƫ woon maar m'n nummer niet wilde verliezen... ik kijk het even aan, hoe snel ik er door ga... en via de wifi kan ik sowieso op het internet
Binnenkort gaan de tarieven voor bellen en internet in het buitenland fors omlaag. Midden 2017 worden de roaming tarieven binnen de EU helemaal afgeschaft.

Binnenkort maakt Simyo de nieuwe tarieven bekend.
Hoi Frietjes,



Ook namens mij welkom op het Simyo forum.



Goed om te lezen dat het probleem is opgelost!



Internetten in het buitenland is inderdaad niet mogelijk met een Prepaid aansluiting, maar gelukkig kan je gebruik maken van WiFi.



Mocht je overwegen over te stappen naar Sim Only dan kan dat overigens zonder nieuwe simkaart.



Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?



Groetjes,

Sean



@ Franswon bedankt voor je goede hulp!

Reageer