Skip to main content
Afgelopen week steeds last gehad van "geen netwerk"

Mijn telefoon wordt daardoor binnen paar uur leeg getrokken en ben slecht bereikbaar voor mijn klanten.

Is er een storing in het netwerk?



Ik hoor het graag!
Hoezo leeggetrokken? De accu? Volgens mij maakt het voor de accu weinig uit of je wel of geen netwerk hebt.



Begrijp ik het goed dat het probleem zich maar af en toe voordoet, en niet konstant? Op 1 lokatie of overal? Al eens geprobeerd of herstarten van het toestel een oplossing biedt? Iemand van Simyo kan nagaan of er op jouw lokatie een storing is, maar moet dan wel de volledige postcode weten.
Hoi E.K.78, welkom op ons forum!



Ik heb je topic even in het subforum Bellen gezet. Zo is het voor anderen ook makkelijker te vinden.



In je gegevens zie ik dat je vanmorgen ook al eventjes met onze klantenservice hebt gebeld. Je simkaart is opnieuw aangemeld op het netwerk. Kun je laten weten of dat geholpen heeft?



Zo niet, kun je dan antwoord geven op de vragen van Scotsman? Voor eventuele vervolgstappen zijn dát de dingen die we moeten weten, namelijk.

Reageer