.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internet buitenhuis op mijn iPhone 4?

  • 28 July 2015
  • 1 reactie
  • 168 Bekeken

Hallo,

ik heb al een tijdje last dat ik geen internet krijg(3G) buitenhuis.
Ik heb wel genoeg MB's over, het is raar dat ik rond andere halve week geleden nog wel gewoon buitenhuis 3G had.
Ik heb al een paar forums bekeken ook het simyo forum maar ik kom er zelf niet uit als ik de stappen volg die worden beschreven.
Zou het kunnen zijn dat er een mast kapot is van KPN vanwege het lekkere zomerweer deze afgelopen dagen?

zo snel mogelijk een oplossing alstublieft.

Groetjes.
icon

Beste antwoord door Ali 30 July 2015, 10:58

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi mcg92,

Goed dat je hier je vraag stelt, welkom op het forum.

Vervelend dat je niet meer kan internetten via 3G. Ik heb bij de netwerkservices navraag gedaan over de dekking. Er staan twee masten bij jou in de buurt. Twee weken gelden was een van de masten even buitenwerking in verband met vervanging van de stroomvoorziening. Dit heeft hooguit een kwartier geduurd. Beide masten functioneren goed. Het heeft dus niet te maken gehad met het weer.

De 3G dekking zou buitenshuis toereikend zijn. Vreemd dat je daar problemen mee ervaart. Binnenshuis is de 3G dekking helaas niet optimaal. Er staat geen verbetering gepland op de korte termijn. Je kan thuis gebruik maken van het 2G netwerk. Op je telefoon kan je onder de netwerkinstellingen 3G uitschakelen.

Reageer