Skip to main content
Hallo,



Ik heb al enige tijd naar bijna volledige tevredenheid een Simyo abbo. Het enige grote issue dat ik niet opgelost krijg, is het ontvangst in huis.

Op de meeste plaatsen in huis zit ik tegen een x aan te kijken in plaats van één miezerig streepje dat ik bv op de trap krijg.



Het ontvangst buiten is redelijk, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat dit binnen ook redelijk wordt?

Ik mis nu teveel gespreken en als ik er al eens een kan opnemen verstaan ze me meestal niet.



Ik wil best wat investeren in een GSM repeater oid, maar welke moet ik nemen? Is dit wel een oplossing? Waar moet ik mijn antenne ophangen, op zolder heb ik ook helemaal geen ontvangst en op de trap staat ook een beetje vreemd. 



Graag jullie advies!



Groet,

John
Hallo John.B



Om een duidelijk beeld te krijgen kun je al een aantal tests uitvoeren.

Je sim in een andere telefoon, en andere sim in je telefoon.

Ander netwerk testen of dat verschil maakt.

Werkt 2G beter dan 3G bij jou in huis? Ook testen (of al gedaan).



Deze dingen zou ik eerst eens nagaan.



Groet,

Friesian.
Hoi John.B,



Welkom op het forum.





Wat vervelend dat je de slecht bereik hebt binnenshuis.



De slechte dekking van het weekend komt doordat er een storing was met de mast die in je buurt staat. Het 3G netwerk in postcodegebied is nét toereikend, zodra er iets is op het netwerk dan merk je dat direct.



Het probleem verholpen. Sinds vanmiddag zou je weer gebruik kunnen maken van je aansluiting 🙂



Kan je aangeven of het bereik nu beter is?



Mocht uw klacht onverhoopt voortduren, dan kunnen we een netwerkklacht indienen bij KPN.



@Friesian, bedankt voor het meedenken 🙂

Reageer