Skip to main content
antwoord

Waarom heb ik geen connectie met bellen maar wel bij gebeld worden?

• May 10, 2025
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

We hebben met ons nummer dat bellen of gebeld worden niet goed gaat. Soms gaat de telefoon 3 x naar de voicemail en bij de 4e keer bellen gaat deze wel goed over. De rest van de dag gaat de telefoon dan wel goed over, maar de volgende dag of een paar dagen erna herhaalt het probleem zich weer. Soms hoort degene die je belt alleen ruis, terwijl je aan het praten bent. Degene die je belt is wel te verstaan. Soms gaat het wel goed. Als je gebeld wordt, kun je wel gewoon een gesprek voeren (het ligt dus niet aan de microfoon).

Beste antwoord door Esther_en_Eric

Hoi ​@Esther_en_Eric,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat jullie zoveel problemen hebben met bellen! 

Ik heb zojuist even meegekeken op de aansluiting en ik zie dat de simkaart erg verouderd is. Dit kan wellicht problemen met bellen veroorzaken. Ik stuur graag kosteloos een nieuwe simkaart naar jullie op. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan maak ik dit voor je in orde.

Groetjes,
Amy

Dank je wel. De geboden oplossing werkt zo te zien. Op dezelfde locatie heb ik nu een goede tweeweg verbinding. 

2 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • May 12, 2025

Hoi ​@Esther_en_Eric,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat jullie zoveel problemen hebben met bellen! 

Ik heb zojuist even meegekeken op de aansluiting en ik zie dat de simkaart erg verouderd is. Dit kan wellicht problemen met bellen veroorzaken. Ik stuur graag kosteloos een nieuwe simkaart naar jullie op. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan maak ik dit voor je in orde.

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Helper
  • antwoord
  • May 16, 2025

Hoi ​@Esther_en_Eric,

Groetjes,
Amy

Dank je wel. De geboden oplossing werkt zo te zien. Op dezelfde locatie heb ik nu een goede tweeweg verbinding.