Skip to main content

.

Ik heb geen bereik/service meer (geen internet en niet bellen), terwijl er volgens mijn simyo account niks mis is. Het ligt ook niet aan mijn locatie want ik ben al op veel verschillende locaties geweest vandaag. Is er een storing? Hoe kan ik jullie nu bereiken, want ik kan dus niet bellen. Ik zie ook geen email contactgegevens. 

Beste ​@Arwen via WhatsApp zie onderstaande link  voor contactmogelijkheden:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes


Hoi ​@Arwen,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je geen bereik hebt! 

Welke stappen heb je al ondernomen om de verbinding weer aan de praat te krijgen? Via onze toestelhulp kan je namelijk veel handige tips terugvinden om het bereik mogelijk weer aan de praat te krijgen. Ook kan je wellicht de simkaart testen in een andere telefoon zodat we sneller kunnen achterhalen waar het probleem zich bevindt. 

Ik hoor het graag van je.

Bedankt voor je r​eactie @JanD!

Groetjes,
Amy


Reageer