Skip to main content
Ik ben, sinds 1 jaar, in het bezit van een Samsung S3 mini. Sinds enige dagen heb ik last dat ik ineens niet meer kan bellen en gebeld worden. Ik merk dat niet maar krijg dan via de app te horen dat ik niet te bereiken ben :((



Wel heb ik gewoon wifi verbinding.



Ik moet dan mijn telefoon uit en aan zetten en dan werkt het weer normaal. (tot dat ik weer een appje krijg dat ik niet te bereiken ben) Wat kan het zijn???
Hoi Arjan1961,



Welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat je problemen hebt met je bereik.



Zojuist heb ik je simkaart gereset, waardoor jouw aansluiting weer opnieuw wordt aangemeld op het netwerk. Zou jij je telefoon tien minuten willen uitzetten en daarna willen controleren of alles weer goed werkt?



Ik hoor graag de uitkomst van je!



Groetjes,

Sean
Ik heb de telefoon zojuist, 10.46 uur, (11 mrt) uitgezet.



Alvast bedankt voor de reactie, je hoort van mij



Arjan
Helemaal goed!



Ik wacht het even af.



Groetjes,

sean
Voorals nog kan ik nog steeds bellen en word ik ook nog gebeld. Het lijkt goed te gaan. Het lastige is dat je natuurlijk geen bericht krijgt als je telefonisch niet te bereiken ben ....



Arjan
Hoi Arjan1961,



Goed om te horen dat alles tot nu toe goed lijkt te gaan!



Het is inderdaad een beetje lastig te controleren, maar je kwam hier eerder achter gekomen doordat je een berichtje kreeg dat je niet te bereiken was toch? Dan kunnen we nu wel uitgaan van het spreekwoord: Geen bericht goed bericht :D



We horen graag van je wanneer je weer problemen ervaart, maar hopelijk blijft het goed gaan!



Groetjes Caspar
Hallo,



Ik weet niet of ik dit goed doe maar ik heb ook last van geen bereik. Vaak onderweg naar mijn weg ben ik niet te bereiken maar nu ook op andere plaatsen. Ik ben steeds minder bereikbaar. Het gaat om zowel netwerk als mijn Internet. Ik heb vorige week gebeld, toen is mijn simkaart gereserveerd en de dekking van netwerk gecheckt. Allemaall in orde.

Ik betaal wel maar voor bellen/sms en Internet maar heb dit nu niet.

Ik zou graag zsm een oplossing willen. Op deze manier ben ik niet bereikbaar en kan ik niet bellen wanneer nodig. Erg belemmerend voor onder andere mijn werk.



Groet. Liene
Hoi Liene,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat je dezelfde problemen hebt!



In het systeem vind ik inderdaad terug dat jouw simkaart al een reset heeft gehad. Wat jammer dat dit niet geholpen heeft 😞 Omdat je aangeeft dat je het probleem ondertussen op meerdere locaties hebt, wil ik graag wat meer informatie verzamelen. Zo kunnen we het beste tot de oplossing komen.



Heb jij jouw simkaart al eens getest in een andere telefoon en andersom? Dus een goed werkende simkaart in jouw telefoon? Als het probleem zich namelijk voordoet op meerdere locaties, is het vaak niet te wijten aan het netwerk. In dit geval gaan we uitzoeken of het een simkaart of toestel probleem is.



Houd je mij even op de hoogte?



Groetjes,

Angela
Ik ga het even proberen met een simkaart.
Hoi Liene,



Helemaal goed! Laat je ons weten wat het resultaat hiervan is? Alvast bedankt voor de moeite :)



Groetjes,

Angela
Hallo Casper en / of Sean,



Na een aantal dagen dat het goed ging, zie topic hierboven, heb ik sinds vandaag weer last dat ik niet te bereiken ben of kan bellen. (Internetten gaat prima)

Ik moet dan weer mijn GSM uit en aan zetten maar soms gebeurd het, en dat zie ik aan signaalsterkte op scherm, ineens alsof het bereik er in eens "in schiet"



Wie kan mij helpen?
Hoi Arjan1961,



Wat jammer dat het probleem is teruggekeerd. Gebeurt dit op een vaste plek of heb je er op meerdere locaties last van?



Als het probleem niet locatiegebonden is wil ik je vragen een kruistest uit te voeren. Dit houdt in dat je jouw simkaart in een andere telefoon plaatst en een andere simkaart in jouw telefoon probeert.



Zo kom je erachter of het probleem door de simkaart of door de telefoon wordt veroorzaakt.



Ik hoor graag de uitkomst van je.



Groetjes,

Sean
Sean,



Het lastige is ik heb geen Tweede telefoon of simkaart.



Wel is mij simkaart al heel oud? Volgens mij heb ik al die simkaart vanaf het moment dat Simyo op de markt kwam??!!



Arjan
Hoi Arjan1961,



Jammer dat je geen kruistest kunt uitvoeren.



Omdat je al zo lang klant bij ons bent en nog steeds gebruik maakt van je eerste simkaart heb ik kosteloos een vervangende simkaart naar je opgestuurd. Deze wordt binnen drie werkdagen bij je thuis bezorgd.



Ik hoor heel graag van je of de problemen met deze nieuwe simkaart zijn verholpen.



Groetjes,

Sean
Hoi Sean,



Ik heb vandaag de nieuwe simkaart ontvangen. Voordat ik hem activeer, heb ik wel nog een vraag. In de brief staat dat er mogelijk om een pincode wordt gevraagd. Is dit de pincode die staat bij mijn instellingen van de simkaart op MijnSimyo? Die kan ik natuurlijk "lezen". Volgens mij heb ik hem nooit veranderd.



Kan jij zien of de pincode dezelfde is als de pincode bij mijn Instelling of dat ik hem ooit veranderd heb?
Sorry, ik heb niet allen mails goed gelezen :((



Ik heb van de klantenservice ook een mail gehad en daar staat dat ik van jullie een nieuwe pincode krijg, die ik kan ophalen bij Mijn gegevens op MijnSimyo.



Ik weet niet of dat nieuwe pincode er al op staat?
Hoi Arjan1961,



Mooi dat de nieuwe simkaart is bezorgd!



Bij deze simkaart hoort inderdaad een pincode.



De pin-en pukcode die aan deze simkaart zijn gekoppeld ontvang je per e-mail, zodra je de simkaart hebt geactiveerd.



Je kunt de simkaart activeren op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Simkaart.



Laat je me weten of dit is gelukt?



Groetjes,

Sean
Sean,



Gisteren de nieuwe kaart geactiveerd. We gaan kijken hoe het nu gaat. Voor als nog bedankt voor de goede service.



Je gaat nog van mij horen
Hoi Arjan1961,



Graag gedaan :D



Mocht het probleem terugkeren dan hoor ik het van je.



Groetjes,

Sean

Reageer