.

Beantwoord

Waarom heb ik geen bereik?

  • 22 January 2016
  • 10 reacties
  • 532 Bekeken

2 toestellen geven netwerk bezet...dit duurt al uren. Je kan nergen op internet nazien.. ook 1200 niet bereikbaar. ...slechte service met weekend voor de deur
icon

Beste antwoord door Estelle 24 January 2016, 10:08

Bekijk originele reactie

10 reacties

Hier kun je zien of er storingen zijn op het KPN netwerk

https://www.kpn.com/prive/mobiel/service/problemen-storingen.htm
Reputatie 2
Badge +5
Hoi frankvank,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat 2 telefoons allebei de melding "netwerk bezet" geven. Ik heb het voor je nagekeken, maar er was en is geen storing op jouw adres. Daarom heb ik je simkaart een reset gegeven. Als je je telefoon opnieuw opstart, kan je simkaart zich goed op het netwerk plaatsen.

Rond het tijdstip dat jij dit topic startte, waren wij telefonisch niet meer bereikbaar. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 9:00 en 17:30. Als je sneller antwoord wilt, dan kun je ons het beste een berichtje via het Forum of Twitter sturen.

Laat je mij even weten of de reset geholpen heeft?

Groetjes,
Estelle

Bedankt voor de link, Raytje!
Nee fout in gsm locatie aan de A16 beverwaard geeft wel signaal maar heeft storing met netwerk (geen verbinding fout KPN) In IJsselmonde andere GSM locatie wel verbinding. Heb het hele weekend niet kennen bellen. Nu extra kosten Ziggo.. werkt nu nog steeds niet...Ik vind het belabberd dat je deze storing niet kan melden!!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Frankvank,

Wat vervelend dat het nog steeds niet werkt! Begrijp ik het goed je aan de A16 Beverwaard last hebt van een storing en in Ijsselmonde niet? Of gaat het om twee verschillende aansluitingen?
Ik hoor het graag van je, zodat ik hierover contact kan opnemen met onze netwerkspecialisten.

Groetjes,
Sean
Het ging om 1 GSM locatie zender Beverwaard aan de A16.OZ. kosten moeten maken bij ziggo!.. hele weekend geduurd.. probleem was duidelijk echter nergens terecht met klacht!
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Frankvank,

Ik heb met de netwerkspecialisten gebeld om er achter te komen of er een storing is. Er schijnen aardig wat zenders daar te staan dus heb ik nu nog geen antwoord voor je. Zou je specifieker aan kunnen geven om welke zender het gaat? Ter hoogte van welke hectometerpaal staat deze zender?

Ik begrijp niet zo goed dat er hierdoor kosten zijn gemaakt bij Ziggo. Ik lees graag van je wat je hiermee bedoelt :$

Groetjes, Angelica
Ik woon aan de A16 valkhofstraat.. probleem maandag opgelost.. wel slechte zaak dat je dit nergens kan melden... nu moeten bellen via ziggo extra kosten!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Frankvank,

Wat goed om te zien dat het probleem ondertussen opgelost is. Je kunt dit soort dingen altijd bij ons melden. Als je snel een antwoord nodig hebt, kun je ook contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Zoals Angelica aangeeft, begrijpen wij niet zo goed wat Ziggo ermee te maken heeft. Heb je hier ook een abonnement?

Groetjes,
Angela
ja wij hebben alles van ziggo! muv mobiel. Bij ziggo betalen we per minuut, dus gemaakte kosten +_ 5 euro!
PS: lijkt mij een goede zaak dat jullie in het weekend beschikbaar zijn voor storingen
Gr.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi frankvank,

Ah, duidelijk. Doordat je niet met je mobiel kon bellen, heb je vanaf je vaste lijn gebeld. Gelukkig is het probleem nu opgelost.

Mocht het vaker voorkomen dat je geen bereik hebt, laat dan even weten ter hoogte van welke hectometerpaal je dit probleem hebt. Wij kunnen dit dan uitzoeken en nagaan waarom er geen verbinding gemaakt wordt met 1 van de vele masten.

Groetjes,
Estelle

Reageer