Goeden morgen,
Waarom heb ik al sins gisteren geen enkel bereik met mijn telefoon in postcode gebied 3896la
Bladzijde 1 / 1
Hoi drp, welkom op het forum van Simyo!
Ik ben benieuwd of je je telefoon al een keer uit en weer aan hebt gezet en of dat misschien wat oplost?
Ik hoor het graag van je! 🙂
Ik ben benieuwd of je je telefoon al een keer uit en weer aan hebt gezet en of dat misschien wat oplost?
Ik hoor het graag van je! 🙂
Ik heb de laatste tijd ook weinig tot geen bereik. Bij het telefoneren hapert het steeds krijg ik van anderen te horen ik woon in het gebie 8401
Hoi drp, welkom op het forum van Simyo!
Ik ben benieuwd of je je telefoon al een keer uit en weer aan hebt gezet en of dat misschien wat oplost?
Ik hoor het graag van je! 🙂
Neen maar er schijnt een mast er uit te liggen maar KPN en symio geven niet tuis
Leest niemand wat ik schrijf? er ligt een mast plat in Nijkerk!!
Enkele andere Simyo klanten lezen best wat je schrijft maar geen medewerkers van Simyo want die zijn (meestal) pas maandag weer present...
Hoi drp,
Ons streven is om binnen één werkdag antwoord te geven op een vraag. In het weekend is de kans dus groot dat je geen antwoord krijgt.
De postcode die je opgeeft is heel anders dan de postcode die ik in je gegevens zie staan. Ben je verhuisd? Echter is het wel zo dat als ik kijk naar het netwerk, je op beide postcodes goed bereik zou moeten hebben. Ik ben daarom benieuwd of het niet aan je telefoon ligt. Zou je je simkaart in een andere telefoon willen testen? Het liefst minimaal 48 uur. Heb je trouwens op andere postcodes wel goed bereik?
@Wietskerozenga, Welkom op het forum :)
Op jouw postcode ziet het 3G netwerk er wat minder goed uit. Heb je alleen op die postcode minder bereik of ook op andere locaties? Ik zou jou ook willen vragen om je simkaart in een andere telefoon te proberen. Zou je kunnen aangeven wat er dan gebeurt?
Ik hoor graag van jullie!
@Scotsman, bedankt voor je reactie.
Ons streven is om binnen één werkdag antwoord te geven op een vraag. In het weekend is de kans dus groot dat je geen antwoord krijgt.
De postcode die je opgeeft is heel anders dan de postcode die ik in je gegevens zie staan. Ben je verhuisd? Echter is het wel zo dat als ik kijk naar het netwerk, je op beide postcodes goed bereik zou moeten hebben. Ik ben daarom benieuwd of het niet aan je telefoon ligt. Zou je je simkaart in een andere telefoon willen testen? Het liefst minimaal 48 uur. Heb je trouwens op andere postcodes wel goed bereik?
@Wietskerozenga, Welkom op het forum :)
Op jouw postcode ziet het 3G netwerk er wat minder goed uit. Heb je alleen op die postcode minder bereik of ook op andere locaties? Ik zou jou ook willen vragen om je simkaart in een andere telefoon te proberen. Zou je kunnen aangeven wat er dan gebeurt?
Ik hoor graag van jullie!
@Scotsman, bedankt voor je reactie.
Hoi drp,
Ons streven is om binnen één werkdag antwoord te geven op een vraag. In het weekend is de kans dus groot dat je geen antwoord krijgt.
De postcode die je opgeeft is heel anders dan de postcode die ik in je gegevens zie staan. Ben je verhuisd? Echter is het wel zo dat als ik kijk naar het netwerk, je op beide postcodes goed bereik zou moeten hebben. Ik ben daarom benieuwd of het niet aan je telefoon ligt. Zou je je simkaart in een andere telefoon willen testen? Het liefst minimaal 48 uur. Heb je trouwens op andere postcodes wel goed bereik?
@Wietskerozenga, Welkom op het forum :)
Op jouw postcode ziet het 3G netwerk er wat minder goed uit. Heb je alleen op die postcode minder bereik of ook op andere locaties? Ik zou jou ook willen vragen om je simkaart in een andere telefoon te proberen. Zou je kunnen aangeven wat er dan gebeurt?
Ik hoor graag van jullie!
@Scotsman, bedankt voor je reactie.
Goeden middag,
De KPN masr staat op 100 meter van mijn locatie, maar we hebben geen bereik. Niemand die op de kpn provider zit heeft bereik en dat was voor vrijdag 100% DUS er ligt een mast uit en kpn weet dit!
Hoi drp,
Als je 100 meter van een mast afwoont, verwacht je toch dat je normaal bereik hebt 😉. Ik heb gebeld met de KPN netwerkspecialisten en die hebben aangegeven dat er inderdaad een mast uit de lucht is momenteel. De reden: Muizen. Ze zijn hiervan op de hoogte en zijn opzoek naar een gepaste oplossing, zodat je over 2 weken niet weer hetzelfde probleem hebt 🙂!
Ik moet je toch geduld vragen, totdat de herstel werkzaamheden zijn afgerond. Naar verwachting duurt dit tot het einde van de week.
Als je 100 meter van een mast afwoont, verwacht je toch dat je normaal bereik hebt 😉. Ik heb gebeld met de KPN netwerkspecialisten en die hebben aangegeven dat er inderdaad een mast uit de lucht is momenteel. De reden: Muizen. Ze zijn hiervan op de hoogte en zijn opzoek naar een gepaste oplossing, zodat je over 2 weken niet weer hetzelfde probleem hebt 🙂!
Ik moet je toch geduld vragen, totdat de herstel werkzaamheden zijn afgerond. Naar verwachting duurt dit tot het einde van de week.
Hoi drp,
Ik heb zojuist even contact opgenomen met onze Netwerkspecialisten en begrepen dat het probleem is verholpen 🙂 Merk jij dit ook aan je bereik? Laat je het me even weten? 😃
Ik heb zojuist even contact opgenomen met onze Netwerkspecialisten en begrepen dat het probleem is verholpen 🙂 Merk jij dit ook aan je bereik? Laat je het me even weten? 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.