.

Beantwoord

Waarom heb ik een sms verstuur naar het buitenland die niet van mij is?

  • 9 December 2023
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Volgens mijn rekening stuur ik sms berichten naar Nigeria. Deze zijn niet van mij en is een vreemd nummer hoe kan dit en wat kan ik eraan doen?

icon

Beste antwoord door Amy 11 December 2023, 12:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Wilma gorissen,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je dit verwarrend vind. 

Dit heeft vaak te maken met Flubot. Via de blog die ik heb gelinkt kan je hier meer informatie over terugvinden en kan je zien hoe je dit kan voorkomen in de toekomst. Mocht je het fijner vinden om kosteloos een nieuw nummer van ons te krijgen dan kan je mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Dan maak ik het graag voor je in orde 😊.

Groetjes,
Amy

Hoi Amy

dit is er niet bij mij gebeurd.

Er staat op de rekening dat ik 7 sms heb verstuurd vanuit Niger.

dit ben ik niet geweest.

jullie kunnen dit terug kijken ennook zien wat er geschreven is. 

moet ik hiervoor telefonisch contact opnemen met jullie of kan jij dit vandaar nazien en terug draaien aub.

dank je wilma

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Wilma gorissen,

Bedankt voor je reactie. 

Helaas kunnen wij niet inzien wat er in deze sms'jes zou hebben gestaan. Wel weten wij dat dit om spam sms'jes gaat, dit gebeurd namelijk vaker. Zo ook zijn hier meerdere topics over te vinden op ons forum. Dit kan bijvoorbeeld zijn gebeurd doordat je per ongeluk (zonder dat je dit dus hebt doorgehad) op een link hebt geklikt of een bepaalde app hebt gedownload en er zo spook sms'jes worden verstuurd vanuit jouw 06-nummer. Dit staat ook vermeldt in de blog die ik eerder heb gedeeld. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen in de gemaakte kosten. 

Groetjes,
Amy

Reageer