Skip to main content
Hallo

Mijn bereik vind ik zeer slecht de laatste maanden

elke keer de telefoon resetten om 1 streepje bereik te verkrijgen

dus gebelt worden of zelf bellen gaat dan ook moeilijk

ik heb een samsung s4 mini

woon in 3921-de

graag een reaktie

Grt Manus
Hoi H.Janssen,



Ik heb dit topic met je vraag verplaatst naar het forumonderdeel Bellen. Andere forumbezoekers met dezelfde vraag kunnen zo makkelijker hun antwoord vinden.





Wat vervelend dat je zo slecht bereik hebt de laatste tijd.

Heb je dit overal, of op een bepaalde plek of in een plaats? Je geeft ook aan dat bellen en gebeld worden moeilijk gaat, heb je dan geen problemen met je internet?



Jouw postcode bevind zich op een plek waar 3G niet echt heel goed te noemen is. 2G daarentegen zou wel goed moeten zijn. Misschien kun je je telefoon daarop vastzetten?
maak niet veel uit

bereik hier in dit gebied is slecht te noemen

er staat al meer dan 1 jaar een mast hier in Elst

is volgens mij van Vodafoon

zijn er al plannen van kpn om daar ook op te gaan ?

ben daar wel benieuwd naar
Hoi H.Janssen,



Ik heb contact voor je opgenomen met de netwerkspecialisten van KPN. Binnenshuis zou je aan het raam op 2G bereik moeten hebben. Verder in huis is het bereik inderdaad niet goed. Buiten de deur zou je op het 3G netwerk bereik horen te hebben. Het is op dit moment niet bekend of er nog werkzaamheden komen in je woonplaats. Ik heb je via de e-mail een netwerkklachtformulier toegestuurd. Wil je deze invullen en terugsturen? 🙂 Ik ga er dan voor zorgen dat er een netwerkklacht wordt ingediend bij KPN. Zij gaan dan het een en ander voor je uitzoeken.



Je reactie wacht ik even af 😮
Hallo Naomi

klachten formulier ontvangen en al terug gestuurt

zal mij benieuwen

en zoals je al zei op 2g wel goed bereik binnen in huis

kijken wat er verder nog te verbeteren valt

en oja de 2 belangrijkste vragen op het formulier kan ik juist niet doen

ik heb geen 2e toestel in huis en zekker geen kaartje van een andere provider

Grt  Manus
Hoi H.Janssen,



Zoals in de e-mail aangegeven, dien je echt elke vraag in te vullen en te testen, voordat de KPN netwerkspecialisten je klacht in behandeling kunnen nemen.



Je zult deze tests toch op de een of andere manier even moeten doen met het simkaartje/toestel van iemand anders.



Zou je dat alsnog willen doen? 🙂
Hallo

goh je bent de 3e moderator al

maar uhh nee dit ga ik niet meer doen

ik ga toch zeker geen telefoon erbij nemen of ergens vandaan toveren en een sim van een andere provider zien te scoren

bedankt voor de reacties

maar ga hier meer stoppen



Grt Manus
Hoi H.Janssen,



Als je dit niet wil doen, prima, maar dan kunnen wij ook helaas niets voor je betekenen 😞 Dat vind ik heel jammer, want zo'n ingewikkelde test is het niet.



Doe je dit alsnog, horen we het graag van je, zodat we je verder kunnen helpen.
Hallo



voor jullie michien niet ingewikkeld

maar voor mij dus wel

ik ga dat in het forum niet uitleggen waarom

maar het is gewoon zo



grt Manus
Hoi H.Janssen,



Oké 🙂 Dat begrijp ik. Bedankt in ieder geval voor je topic en je reacties.

Reageer