Hallo
Mijn bereik vind ik zeer slecht de laatste maanden
elke keer de telefoon resetten om 1 streepje bereik te verkrijgen
dus gebelt worden of zelf bellen gaat dan ook moeilijk
ik heb een samsung s4 mini
woon in 3921-de
graag een reaktie
Grt Manus
Bladzijde 1 / 1
Hoi H.Janssen,
Ik heb dit topic met je vraag verplaatst naar het forumonderdeel Bellen. Andere forumbezoekers met dezelfde vraag kunnen zo makkelijker hun antwoord vinden.
Wat vervelend dat je zo slecht bereik hebt de laatste tijd.
Heb je dit overal, of op een bepaalde plek of in een plaats? Je geeft ook aan dat bellen en gebeld worden moeilijk gaat, heb je dan geen problemen met je internet?
Jouw postcode bevind zich op een plek waar 3G niet echt heel goed te noemen is. 2G daarentegen zou wel goed moeten zijn. Misschien kun je je telefoon daarop vastzetten?
Ik heb dit topic met je vraag verplaatst naar het forumonderdeel Bellen. Andere forumbezoekers met dezelfde vraag kunnen zo makkelijker hun antwoord vinden.
Wat vervelend dat je zo slecht bereik hebt de laatste tijd.
Heb je dit overal, of op een bepaalde plek of in een plaats? Je geeft ook aan dat bellen en gebeld worden moeilijk gaat, heb je dan geen problemen met je internet?
Jouw postcode bevind zich op een plek waar 3G niet echt heel goed te noemen is. 2G daarentegen zou wel goed moeten zijn. Misschien kun je je telefoon daarop vastzetten?
maak niet veel uit
bereik hier in dit gebied is slecht te noemen
er staat al meer dan 1 jaar een mast hier in Elst
is volgens mij van Vodafoon
zijn er al plannen van kpn om daar ook op te gaan ?
ben daar wel benieuwd naar
bereik hier in dit gebied is slecht te noemen
er staat al meer dan 1 jaar een mast hier in Elst
is volgens mij van Vodafoon
zijn er al plannen van kpn om daar ook op te gaan ?
ben daar wel benieuwd naar
Hoi H.Janssen,
Ik heb contact voor je opgenomen met de netwerkspecialisten van KPN. Binnenshuis zou je aan het raam op 2G bereik moeten hebben. Verder in huis is het bereik inderdaad niet goed. Buiten de deur zou je op het 3G netwerk bereik horen te hebben. Het is op dit moment niet bekend of er nog werkzaamheden komen in je woonplaats. Ik heb je via de e-mail een netwerkklachtformulier toegestuurd. Wil je deze invullen en terugsturen? 🙂 Ik ga er dan voor zorgen dat er een netwerkklacht wordt ingediend bij KPN. Zij gaan dan het een en ander voor je uitzoeken.
Je reactie wacht ik even af 😮
Ik heb contact voor je opgenomen met de netwerkspecialisten van KPN. Binnenshuis zou je aan het raam op 2G bereik moeten hebben. Verder in huis is het bereik inderdaad niet goed. Buiten de deur zou je op het 3G netwerk bereik horen te hebben. Het is op dit moment niet bekend of er nog werkzaamheden komen in je woonplaats. Ik heb je via de e-mail een netwerkklachtformulier toegestuurd. Wil je deze invullen en terugsturen? 🙂 Ik ga er dan voor zorgen dat er een netwerkklacht wordt ingediend bij KPN. Zij gaan dan het een en ander voor je uitzoeken.
Je reactie wacht ik even af 😮
Hallo Naomi
klachten formulier ontvangen en al terug gestuurt
zal mij benieuwen
en zoals je al zei op 2g wel goed bereik binnen in huis
kijken wat er verder nog te verbeteren valt
en oja de 2 belangrijkste vragen op het formulier kan ik juist niet doen
ik heb geen 2e toestel in huis en zekker geen kaartje van een andere provider
Grt Manus
klachten formulier ontvangen en al terug gestuurt
zal mij benieuwen
en zoals je al zei op 2g wel goed bereik binnen in huis
kijken wat er verder nog te verbeteren valt
en oja de 2 belangrijkste vragen op het formulier kan ik juist niet doen
ik heb geen 2e toestel in huis en zekker geen kaartje van een andere provider
Grt Manus
Hoi H.Janssen,
Zoals in de e-mail aangegeven, dien je echt elke vraag in te vullen en te testen, voordat de KPN netwerkspecialisten je klacht in behandeling kunnen nemen.
Je zult deze tests toch op de een of andere manier even moeten doen met het simkaartje/toestel van iemand anders.
Zou je dat alsnog willen doen? 🙂
Zoals in de e-mail aangegeven, dien je echt elke vraag in te vullen en te testen, voordat de KPN netwerkspecialisten je klacht in behandeling kunnen nemen.
Je zult deze tests toch op de een of andere manier even moeten doen met het simkaartje/toestel van iemand anders.
Zou je dat alsnog willen doen? 🙂
Hallo
goh je bent de 3e moderator al
maar uhh nee dit ga ik niet meer doen
ik ga toch zeker geen telefoon erbij nemen of ergens vandaan toveren en een sim van een andere provider zien te scoren
bedankt voor de reacties
maar ga hier meer stoppen
Grt Manus
goh je bent de 3e moderator al
maar uhh nee dit ga ik niet meer doen
ik ga toch zeker geen telefoon erbij nemen of ergens vandaan toveren en een sim van een andere provider zien te scoren
bedankt voor de reacties
maar ga hier meer stoppen
Grt Manus
Hoi H.Janssen,
Als je dit niet wil doen, prima, maar dan kunnen wij ook helaas niets voor je betekenen 😞 Dat vind ik heel jammer, want zo'n ingewikkelde test is het niet.
Doe je dit alsnog, horen we het graag van je, zodat we je verder kunnen helpen.
Als je dit niet wil doen, prima, maar dan kunnen wij ook helaas niets voor je betekenen 😞 Dat vind ik heel jammer, want zo'n ingewikkelde test is het niet.
Doe je dit alsnog, horen we het graag van je, zodat we je verder kunnen helpen.
Hallo
voor jullie michien niet ingewikkeld
maar voor mij dus wel
ik ga dat in het forum niet uitleggen waarom
maar het is gewoon zo
grt Manus
voor jullie michien niet ingewikkeld
maar voor mij dus wel
ik ga dat in het forum niet uitleggen waarom
maar het is gewoon zo
grt Manus
Hoi H.Janssen,
Oké 🙂 Dat begrijp ik. Bedankt in ieder geval voor je topic en je reacties.
Oké 🙂 Dat begrijp ik. Bedankt in ieder geval voor je topic en je reacties.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.