Goedemiddag Simyo,
Ik ben al erg lang klant bij Simyo en altijd zeer tevreden geweest. Echter heb ik nu al zeker zo'n 5 maanden last van een erg slechte telefoon ontvangst, niet alleen thuis maar ook buiten en onderweg. Als ik gebeld word, door wie dan ook, dan versta ik die persoon bijna niet, zo zachtjes hoor je die persoon. Ook vallen er steeds woorden weg waardoor ik niet goed kan horen wat diegene zegt. Zodoende krijg je miscommunicaties en kunnen er naar aanleiding daarvan strubbelingen ontstaan. Dit is heel vervelend en toch niet de bedoeling lijkt me, Aan de andere kant is de ontvangst altijd goed waardoor het bij Simyo lijkt alsof er niets aan de hand is.
Ik heb deze week al 3x naar Simyo gebeld over mijn slechte telefoon ontvangst, eergisteren, gisteren en vandaag. Ik zou vandaag 04-12-2020 om 11.00 uur terug gebeld worden door ene mevrouw Jade, maar er werd niet gebeld waarna ik zelf een aantal uren later voor de 3e keer moest bellen. Ik had volgens de dame die ik vandaag aan de lijn kreeg mijn smartphone niet op 4G staan. Ik heb dit gecheckt maar mijn telefoon staat wel op 4G en heeft daar de hele afgelopen tijd steeds op gestaan. Er is niets opgelost helaas, de ontvangst is nog steeds even belabberd (al maandenlang). Nadat ik de nieuwe nano simkaart in mijn smartphone deed heb ik last van het wegvallen van woorden van degene waar ik een gesprek mee heb en ook is de ontvangst zeer zachtjes terwijl ik mijn smartphone op het allerluidste signaal heb staan. Wat kan er in hemelsnaam aan de hand zijn? Misschien is de nano simkaart niet goed? Dit vraag ik omdat de problemen zijn begonnen toen de nano simkaart in mijn toestel kwam. Graag ontvang ik nu wel een goede oplossing want anders moet ik helaas overwegen om mijn abonnement bij Simyo op te zeggen.
Met vriendelijke groet,
Tineke