Ik heb nu 3 smsjes gehad van simyo met drie verschillende 06 nummers. Er wordt gevraagd om on te loggen bij simyo.com en he account te bevestigen. Uiteraard niet op gereageerd, komt dit vaker voor?
Simyo.com bestaat niet, dus het zal wel nep zijn, blokkeren en verwijderen is het beste
Heb ik ook gedaan. Bedankt voor je antwoord.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je meerdere spamberichten ontvangt namens ons!
Het is belangrijk om te weten dat deze sms’jes inderdaad NIET afkomstig zijn vanuit Simyo. Wij horen inderdaad van meerdere klanten dat zij de afgelopen tijd spam sms’jes ontvangen namens ons. Ik raad aan om dit artikel goed door te lezen voor meer informatie hierover en wat je eventueel kunt doen in deze situatie. Het artikel is vandaag gepubliceerd. Ik wil nog even benadrukken dat je dus niet op de links van de berichten moet klikken en dat je het beste de sms’jes kunt verwijderen of het nummer blokkeren.
Bedankt voor je reactie
Groetjes,
Roeqajja
Dank je wel
Ze blijven (al vier keer) proberen door steeds ook de dot te verplaatsen.
Hoi
Bedankt voor je bericht. We begrijpen dat dit uiterst vervelend is. Mijn collega Seren heeft hierover een verzameltopic aangemaakt. Ik verwijs je graag door naar dat topic om updates hierover in de gaten te houden.
Hierbij sluit ik dit topic.
Groetjes,
Amy
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.