Skip to main content
Bizar, ik heb nu een paar keer een MMS ontvangen, maar die kun je dus gewoon niet lezen tenzij je een databundel neemt? Andere providers (ook KPN waar Simyo een dochter van is!) bieden de mogelijkheid het ontvangen bericht via de website te lezen. Bizar dat Simyo de berichten gewoon weggooit. Toch maar over naar de conculega dan? want om een databundel te nemen voor die paar mms-en...

Vinden andere klanten dit wel normaal?



Misschien een goede strategie voor TNT post, alles wat niet in de brievenbus pas weggooien..
MMS is wat anders dan SMS.

Je zult dan toch mee moeten gaan in de vaart der volkeren NdB.
commercieel ge... ik heb 20/7 wifi, ga ik toch niet voor een databundel betalen. MMS is old school niks vaart der volkeren. Facebook, Whatsapp, ... kan toch ook gewoon tegen even geen verbinding?  Oppersimyaan betekent dat dat je op de payroll staat? Waarom niet gewoon de service leveren die andere bedrijven leveren? Met de vaart der volkeren is gewoon kwaliteit voor een goede prijs leveren en niet zoals blijkt uit eerdere berichten opp internet dat je gewoon al drie jaar je zaakjes niet op orde hebt.
 Oppersimyaan betekent dat dat je op de payroll staat?

Als (collega-)oppersimyaan zou ik zeggen....

Lees even mijn (onderstaande) handtekening.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/detective/9.gif
Bedoel je dat je sinds 20/7 wifi hebt of dat je 24 uur per 7 dagen wifi hebt?



Overigens werk ik niet bij Simyo, zoals hierboven al is aangegeven door een mede forummer.



Maar wat ga je nu doen NdB?
Hoi NdB,



Om je vraag vindbaar te maken voor andere forumleden, heb ik je topic verplaatst naar het "sms & mms" subforum.



Wat vervelend dat je er zo over denkt, maar ik begrijp je niet helemaal volgens mij. Je hebt helemaal geen databundel nodig om bij Simyo een MMS te ontvangen. Het enige wat je aan hoeft te hebben is de Internet optie op Mijn Simyo. Dit kost je geen geld, maar het zorgt ervoor dat je dataverbinding (2G, 3G) aan staat. MMS gaat tenslotte over het 2/3G netwerk, ook bij andere providers.



Hierbij heb ik ook begrepen dat je een MMS kunt ontvangen op je telefoon en via een KPN website kunt bekijken. Deze site is sinds kort pas weer goed werkzaam 🙂.



Let er wel op dat je je gegevens verbinding over het mobiele netwerk uitzet, zodat je telefoon niet per ongeluk gebruik van internet maakt 🙂. Bovendien is het ontvangen en versturen van een MMS'je €0,50 en hierbij dus veel goedkoper om dit via e-mail/WiFi te doen.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Bedankt voor jullie toevoeging koorelle en Friesian!

Reageer