Skip to main content

.

Goedemorgen, maandag zouden wij overgezet worden van Vodafone naar Simyo.  2 nummers.

helaas blijkt er een storing bij kpn te zijn, waar ik achter moet komen door te bellen met de klanten service (20 minuten in de wacht via beltegoed van mijn dochter) . Via whatsapp pas een dag later reactie…..

er wordt vrolijk gezegd, helaas er is een storing, kan 3 tot 5 werkdagen duren.

inmiddels is nu 1 van de nummers actief, maar het andere nummer nog steeds niet….. 

Waarom wordt er niet gewoon  gecommuniceerd wat er aan de hand is, en een status update gegeven ? 
Het lijkt erop dat ook vandaag mijn nummer niet overgezet gaat worden…..  Al met al geen prettige ervaring met Simyo/KPN.


Groet,

Arjan
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoi @Arjan203,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat het activeren van je sim nog niet is gelukt.

Er is inderdaad een storing geweest waardoor sommige aansluitingen vertraagd geactiveerd worden op het netwerk. Er wordt momenteel hard gewerkt aan het oplossen van hiervan. 

Ik snap dat je hier graag over geïnformeerd had willen zijn. Ik heb deze feedback dan ook doorgezet. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Groetjes,
Ashley


Ik begreep dat jullie bewust storingen niet melden, echt onbegrijpelijk!


Reageer