Skip to main content
antwoord

Waarom geeft telefoon aan ''niet beschikbaar'' als ik met Samsung naar iPhone bel?

• May 27, 2025
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Mijn dochter kan met haar Samsung telefoon beide vriendinnen met een iPhone niet bereiken. Krijgt 'niet beschikbaar'. Bellen en met Whatapp bellen lukt niet.

Zij kan door haar vriendinnen wel gebeld worden. Ook als zij haar via Whatsapp bellen.

Kan dit iets zijn in haar instellingen of de instellingen op de iPhone?

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@ChristelA,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat dit gebeurd! 

Kan je dochter wel bellen naar andere nummers of krijgt ze dan ook de melding dat het niet beschikbaar is? Is de Samsung helemaal up to date wat betreft de software? 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even mee.

Groetjes,
Amy

4 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • May 28, 2025

Hoi ​@ChristelA,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat dit gebeurd! 

Kan je dochter wel bellen naar andere nummers of krijgt ze dan ook de melding dat het niet beschikbaar is? Is de Samsung helemaal up to date wat betreft de software? 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even mee.

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • May 28, 2025

Hi ​@Amy,

Het is opgelost. Blijkbaar had iemand anders het nummer op haar vriendin haar telefoon geblokkerd. 

Dank voor je reactie!

Friesian
  • Forum Expert
  • May 29, 2025

Hoi ​@ChristelA - Christel 

Goed dat het probleem is opgelost maar ik zou toch als tip aan de eigenaar van de telefoon willen geven om de telefoon wat beter te beter te beveiligen of niet zomaar uit handen te geven. Als gebruiker is hij/zij altijd verantwoordelijk voor gemaakte kosten.

Trouwens, SwiftKey gaf een merkwaardige woordsuggestie bij je naam. 🙂

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • June 2, 2025

Hoi ​@ChristelA,

Bedankt voor je reactie. Fijn dat het inmiddels is opgelost! 

@Friesian ook jij bedankt voor je reactie! Goed je weer terug te zien op ons forum! 

Groetjes,
Amy