Skip to main content

.

Tot gisteren kon ik gewoon een sms Versturen.

nu verstuurd hij niet, komt rood uitroepteken bij en zegt bericht is niet verstuurd.

maar de persoon die ik sms die krijgt het bericht wel binnen, en nog wel 3x ook.

waar ligt dit aan? Foutje bij simyo?

telefoon heb ik al 2x uitgezet en 1x gereset en het probleem blijft.

Hoi jackrussel,

 

Super gek! Ik zag dat je simkaart nog niet was gereset, ik heb dit gelijk voor je gedaan. Kun jij je toestel 15 minuten uitzetten wanneer je dit leest om de reset af te ronden?

 

Groetjes,

Daisy


Ok ga ik doen

dank je wel alvast 👍


Telefoon is uit geweest. 
maar het probleem is niet opgelost. 
 

iedereen die ik een sms stuur krijg ik bij te zien dat het niet verstuurd is. 
krijg ook nog een melding bericht kon niet verstuurd worden. 
ondertussen krijg ik te horen blijf jij bezig want ze krijgen 3 of meer dezelfde berichten van mij. 
vind het wel vervelend want dit is de enige mogelijkheid van communicatie met me vader die in het ziekenhuis ligt en die snapt er nu helemaal niks van dat zijn telefoon maar af blijft gaan met dezelfde berichten van mij
 


Ik heb precies hetzelfde probleem. Een uur geleden aangekaart als ‘sms niet verzonden’.


Bovenste foto heb ik verstuurd en dan geeft hij dus aan niet verstuurd.

onderste foto wat de buurvrouw ontvangt.

net ook een testje naar mijn vader gestuurd, ook hier zegt ie niet verstuurd.

en me vader ontvangt het bericht 3 keer vlak na elkaar.

 

zou het geen foutje bij simyo kunnen zijn? Omdat er meer mensen last van hebben dat er onder andere dubbel afgeschreven word bij sommige.

en meer mensen dubbele berichten ontvangen van simyo gebruikers.

heb nl even gezocht op google


Zojuist met een collega getest. Hier geen problemen. 

Heb je het via normale sms of via imessage gestuurd?


Zojuist met een collega getest. Hier geen problemen. 

Heb je het via normale sms of via imessage gestuurd?

Groen is bij mij gewone sms.

blauw iMessage stuurt ie wel

 

en naar mijn man stuurde hij wel een bericht zonder probleem.

ik heb ook nooit problemen gehad maar sinds gister dus wel, wat ik zeer vervelend vind.

al jaren klant van simyo nog nooit problemen gehad, maar hopen dat dit opgelost kan worden.


Ik vermoed dat er een storing was / is die niet iedereen treft. Of dat alleen Simyo klanten betreft weet ik niet, kan ook bij KPN klanten zo zijn. 

Hier nog iemand maar dan met een Android telefoon. 


Hey jackrussel en Rocol!

 

Dit is wel bijzonder verwarrend. Ik heb het net getest met mijn Samsung, maar de sms is gewoon verzonden/aangekomen en staat als succesvol verzonden te boek in mijn mobiel. 

Willen jullie voor mij controleren of jullie hier nog last van hebben? Het kan om een tijdelijke kink in de kabel gaan. Als blijkt dat het probleem nog bestaat, dan zal ik morgen contact opnemen met de mensen die gaan over het netwerk en dit voor jullie met hen uitzoeken.

Ik wacht jullie antwoord af 😊

 

Groetjes,

Ouael


Hey jackrussel en Rocol!

 

Dit is wel bijzonder verwarrend. Ik heb het net getest met mijn Samsung, maar de sms is gewoon verzonden/aangekomen en staat als succesvol verzonden te boek in mijn mobiel. 

Willen jullie voor mij controleren of jullie hier nog last van hebben? Het kan om een tijdelijke kink in de kabel gaan. Als blijkt dat het probleem nog bestaat, dan zal ik morgen contact opnemen met de mensen die gaan over het netwerk en dit voor jullie met hen uitzoeken.

Ik wacht jullie antwoord af 😊

 

Groetjes,

Ouael

Ja ik heb er nog last van.

hij verstuurd het bericht niet, komt rood uitroepteken bij.

ondertussen krijgt me vader het wel binnen en elk bericht zelfs 3 keer.

echt niet leuk! Is de enige  manier om contact te hebben met hem in het ziekenhuis.

hopelijk is het snel opgelost

 


Hoi Petra (jackrussel) en Rocol,

 

Zojuist heb ik contact voor jullie opgenomen met de netwerkspecialist: het probleem is gelukkig al bij hun bekend! Ze zijn momenteel bezig met het zo snel mogelijk oplossen van deze issue, maar ze durven nog niet aan te geven wanneer ze denken dat het probleem is verholpen. De netwerkspecialist gaf aan dat hij hoopt dat het deze week is opgelost. :grin:

 

Groetjes,

Tessanne 


Hoi Tessanne

 

dank je wel voor je antwoord en hulp.

wachten we rustig af en hopen dat ze het snel op kunnen lossen.


Zodra we meer weten, laten we dit uiteraard weten


Reageer