.

Vraag

Waarom gaat mijn overstap naar Simyo niet goed?


Ik heb de 29 een nieuw abonnement. Overgestapt van t mobile. Eergisteren alles ingesteld Eerst dus tijdelijk nummer maarย dat werkte niet, geen internet kan niet bellen. Gisteren ook met mijn nummer dat zou worden overgezet geprobeerd, noppes. Heb via whatsapp gevraagd en die zeiden gisteren โ€˜opnieuw instellenโ€™. Twee keer geprobeerd, twee verschillende antwoorden en ย vandaag nogmaals gevraagd maar die antwoorden niet meer. Lekker als je je telefoon voor Arts etc nodig hebt. Ik heb een esim en op de app staat dat die actief is en ik hem kan gebruiken. ย Zie wel bovenaan recht drie stipjes en als ik m nog niet open heb simyo links en als ik m aanzet de tijd (zal wel zo horen). Wat moet ik doen??? Heb m komende week echt nodig voor artsen etc. Ben een ouwe van 75 dus niet meer zo gezond. Vervelend dat simyo dat niet goed regelt. Mn buren hadden t zelfde probleem. Moesten bellen en toen kon t geregeld worden.ย 

HELP HIHI alvast dank


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.ย 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Snarfx47,

Bedankt voor je bericht. Jeetje, ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt! Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Zojuist heb ik even meegekeken samen met een andere afdeling en zien zij dat het nummerbehoud helaas is vastgelopen. We begrijpen dat dit erg vervelend is!ย 

Ik zal dit meteen doorsturen naar de technische dienst zodat dit zo snel mogelijk kan worden opgelost. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Zodra ik een update krijg zal ik dat via dit topic laten weten.

Groetjes,
Amy

Hoi Amy

Hoop dat dat snel geregeld ย kan worden. Heb nu (met hulp van jullie whatsapp dienst in ieder geval wel telefoon (met tijdelijk nummer) en internet. Dus er is ย iets opgelost. Hoor graag wanneer ik mn oude nummer krijg ! ย Dank alvast. Is toevallig juist op ditย moment echt lastig. Arts zou bellen etc.

Afijn kan gebeuren.ย 

Groeten, fransย 

Reputatie 7
Badge +7

@Snarfx47ย Bedankt voor je reactie. Fijn dat je hier gebruik van kan maken! Ik heb het verzoek op hoge prioriteit doorgestuurd naar de technische dienst. Ik hoop snel op de oplossingย ๐Ÿ˜Š.

Groetjes,
Amy

Hallo @Snarfx47ย denk er om, zolang de overstap naar je oude nummer niet rond is, je het volle pond voor internet betaalt, het gebruiken van je tijdelijke nummer valt niet binnen de bundel, zie daarvoor ook duidelijk de communicatie die daar over gevoerd wordt met de klant door Simyo.

Je bundel start dus pas met je eigen nummer, en niet via het tijdelijke nummer.

O?f Simyo moet iets anders met je afgesproken hebben.

CC @Amyย 

ย 

ย 

Ja dat weet ik terwijl het niet mijn schuld is dat dat verkeerd ging. Maar dank voor de waarschuwing ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Reputatie 7
Badge +7

@JanDย Bedankt dat je dit even aanhaalt.

@Snarfx47ย Heb je het advies gekregen van mijn collega om het tijdelijke nummer te gebruiken? Ik ging er namelijk vanuit van wel en dat je deze kosten dan ook niet zelf hoeft te betalen die je kan maken als je het tijdelijke nummer gebruikt.ย 

Ik hoor het graag van je zodat ik dit even met de collega kan bespreken die je hebt gesproken via ons WhatsApp kanaal.ย 

Groetjes,
Amy

Ik heb daarover niets afgesproken ze vertelden daar dat het vandaag geregeld zou worden om mn oude nummer te hebben. En ik moet wel bepaalde mensen bellen, kan niet wachten.ย 

ย 

Jippy het is nu allemaal zoals het hoort. Hartelijk dank. (Kon niet onder mn nieuwe nummer inloggen want daar zeiden ze dat er al iemand was met dat email. Maar kijk ik nog wel naar hoe dat te veranderen. Prettige avond nog ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ˜ƒ

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Snarfx47,

Bedankt voor de update. Goed om te horen dat het nu allemaal werkt zoals het hoort!ย ๐Ÿ˜„

Groetjes,
Roeqajja

Reageer