Skip to main content

.

 

Mijn abo zou 1 maart in gaan, maar heb nog geen E-Sim melding of mail ontvangen dat dit is gebeurd met mijn oude nummer. Wel heb ik E-Sim met een tijdelijk nummer maar die rekent belachelijke verbruikskosten. Hoe krijg ik dit voor elkaar?  want heb nu al verbruikskosten vanwege het tijdelijke nummer en straks gaat mijn oude provider dit ook rekenen.   

Hoi @mikesmal1,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat de bundels niet actief zijn! 

Ik heb dit meteen doorgezet naar de juiste afdeling zodat de bundels actief kunnen worden gemaakt. Wat hier precies is misgegaan durf ik nog niet te zeggen. Zodra ik een terugkoppeling krijg geef ik je een update in dit topic. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Amy


Hoi @mikesmal1,

Zo te zien zijn de bundels inmiddels actief en kan je gebruik maken van je aansluiting! Het lijkt erop dat de aansluiting was vastgelopen waardoor de bundels niet geactiveerd werden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Amy


Reageer