Skip to main content
Hallo,



Afgelopen vrijdag heb ik een simyo only abonnement afgesloten, met nummerbehoud.

Ik heb het nummer dat op mijn huidige sim kaart staat doorgegeven.

Zaterdag had ik de nieuwe simkaart al binnen.

Vanmorgen kreeg ik een mail van simyo, dat de aanvraag voor nummerbehoud was afgewezen door mijn huidige provider.

De reden zou zijn, dat het simkaart nummer niet zo kloppen met het telefoonnummer. Heel apart, want ik heb het heel erg goed gecheckt.



In de mail stond ook, dat ik dit kon aanpassen via mijn simyo. Ik heb daar ingelogd en nogmaals mijn nummer ingevoerd en het simkaartnummer. Dit wordt echter niet geaccepteerd want ik krijg steeds de tekst in beeld dat ik hetzelfde (niet-kloppende) nummer in voer.. Ik weet zeker dat het simkaartnummer juist is. Wat moet ik nu doen?



Gr. Maaike
Hoi Maaike2425,



Welkom op het forum en goed dat je hier je vraag stelt.



Vervelend om te horen dat je simkaartnummer niet wordt geaccepteerd.



Bij nummerbehoud wordt er een check gedaan of het opgegeven simkaartnummer bekend is bij je huidige provider. Wij krijgen van je oude provider de melding dat het simkaartnummer niet overeenkomt. Ik zie dat het verzoek is ingediend als abonnement. Kan het zijn dat jij je nummer als prepaid gebruikt?



Soms kan het voorkomen dat er na een simkaart wijziging niet het juiste simkaartnummer is genoteerd. Om zeker van te zijn dat de opgegeven simkaartnummer correct is kan je even contact opnemen met Vodafone.

Reageer