Skip to main content
Hallo, ik heb een simyo prepaid en heb 8-7 via belsimpel een iphone + simyo sim only aangevraagd en gelijk alle benodigde info verstrekt. Krijg net een mailtje dat het nummer per 21-7 wordt overgezet..... Waarom duurt het zo lang, dit moet toch makkelijker en sneller kunnen, zeker als het beide abo's van simyo zijn??



Bedankt
Hoi Klasien, welkom op het Simyo forum 🙂



Wat jammer dat je niet tevreden bent over hoe snel de overstap voor je geregeld wordt. Voordat wij een bestelling hebben ontvangen, goedgekeurd en het nummerbehoud is vastgesteld, zijn we een aantal dagen verder. Omdat de overstap zoals je hem nu maakt eigenlijk niet kan, moeten wij dit handmatig voor je doen. Dit kan dus helaas niet a la minute.



Ik hoop dat je nog een klein beetje geduld hebt en nog een weekje kunt wachten op de overstap 🙂 Gaat dat lukken denk je?
Ik vind 2 weken vanaf bestelling idd te lang, zeker als alles binnen één organisatie gaat. Maar goed, ik kan aan het geheel weinig veranderen. 
Hoi Klasien,



Je hebt nu bij een andere organisatie besteld. Wanneer je via Simyo overstapt van Prepaid naar Sim only dan kunnen we dat binnen 48 uur op dezelfde simkaart gereed maken.

Nu heb je via BelSimpel eigenlijk een nieuwe bestelling gedaan, en moeten we een uitzondering maken voor het nummerbehoud van de ene naar de andere sim. Dat neemt wat meer handelingen in beslag.

Zodoende dat het wat langer duurt op deze manier.



groetjes,

Charlene

Reageer