Skip to main content
Beste Moderator Alex,



Ik heb je een prive bericht gestuurd en ik zag dat je steeds andere posts plaatste maar niet mijn prive bericht heb beantwoord. Heb zelfs een post geplaatst op het forum (eerder dan het prive bericht); maar beide tevergeefs.



Waarom duurt het allemaal zo lang? En hoe lang moet ik nog wachten? 



We zijn inmiddels 5 werkdagen verder sinds mijn contact met IMNederland (die deze zaak gisteren pas serieus nam, waar ik ook wekr van ga maken) en vandaag wordt de tweede dag dat U de mail heeft dat ik weer aangesloten kan worden. Ik verwacht dat ik vandaag wordt gedeblokeerd.



Mocht ik vandaag mijn telefoon niet kunnen gebruiken dan zal ik toch verdere stappen moeten ondernemen omdat ik hier zwaar wordt benadeeld, en niet door een fout van mij.



Nog met vriendelijke groet,



I.A. Torpoi

06*
Beste Simyo,



Ik probeer al vanaf 9uur vanochtend iemand te spreken van jullie klanteservice. Helaas is dit nog niet gebeurd; heb in totaal 3 uur en 10 minuten in de wacht gestaan (nog geluk dat het nummer gratis is). Het lijkt wel of niemand de telefoon wil opnemen omdat jullie al die forum posts zien over de problemen die Simyo aan zijn klanten levert. Dit was de laatste druppel!!



Vorige week donderdag is de laatste keer dat ik iemand te pakken kreeg; de collega heet Joran (werd me verteld) en wilde per se geen achternaam achterlaten. DIT IS UITERMATE SLECHTE SERVICE!!! Dit getuigt van een onprofessionele werkomgeving waar jullie blijkbaar iets te verbergen hebben.



Ik voel me genegeerd, en zwaar benadeeld. Mijn posts worden niet beantwoordt (maar posts na mij wel) en prive berichten worden door de Moderator genegeerd (met name Alex in dit geval). Dit zal op meerdere Social Media sites vermeld worden zodat men er bewust van is dat Simyo zijn klanten niet serieus neemt en dagenlang niet op het forum reageert en de telefoon maar niet opneemt wanner wij problemen hebben. Ik zal hoe dan ook iedereen oproepen die dezelfde problemen ervaart om zijn/haar ervaringen mee te delen op deze social media sites. Jullie kunnen niet langer zo met jullie klanten omgaan en mensen mogen het best weten!



Dit staat los van het feit dat mijn aansluiting nog steeds is geblokkeerd (door een boekings fout van jullie incassobureau IMNederland van een betaling die al meer dan een maand binnen was). Omdat IMNederland iets niet goed verwerkt ben ik nu de dupe van een fout in hun systeem. Dit verhaal gaat een juridisch staartje krijgen want ik heb het helemaal gehad met jullie lakse manier van handelen!!



Ik geef Simyo tot 17.00 de tijd om mijn blokkade op te heffen. Vanaf dat moment zal ik mijn voorgenomen handelingen doorvoeren (op alle bovengenoemde punten zullen juridische maatregelen getroffen worden; niet alleen social media plaatsingen).



Met vriendelijke groet,



Ishtvan Torpoi

06*
Hoi Ishtvan,



Ik heb je privé bericht inmiddels ontvangen en beantwoord. Allereerst wil ik aangeven dat ik het vervelend vind dat je lang hebt moeten wachten om contact te krijgen met de klantenservice. Op het forum hanteren we een reactie termijn van 1 werkdag. Ik begrijp dat je je reactie graag snel behandeld zou willen zien. Er zijn echter ook andere (privé) berichten welke behandeld moeten worden. Het is dus niet zo dat jouw berichten bewust worden overgeslagen. Zodra wij van IMNederland door krijgen dat de vordering voldaan is, wordt de aansluiting weer gedeblokkeerd. Dit is een geautomatiseerd proces. Ondertussen zal ik laten uitzoeken of deze situatie is ontstaan door een fout van Simyo of IMNederland. Hier zal ik nog op terug komen.



Groetjes,



Alex

Reageer