Skip to main content
mijn nummer zou vandaag omgezet worden voor nummerbehoud, maar het werkt niet. doe ik iets fout?
Hoi Yvettestappenbeld,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat er iets mis leek te gaan met het nummerbehoudproces! Ik heb jouw aansluiting erbij gepakt, en ik zie dat je bent overgestapt van een Sim Only abonnement naar een Prepaid aansluiting. De overstap moet nu helemaal voldaan zijn 🙂 Ik zie ook dat je nummerbehoud is doorgekomen! Is alles daarmee helemaal gelukt? Kun je bellen, sms'en en internetten met je nieuwe simkaart?



Ik hoor het graag van je, Yvette!



Groetjes,

Jihane
Hallo,



Ik kan nogsteeds niet gebeld worden of zelf bellen. Ik heb ook al met jullie klantenservice gebeld, deze zou mij terugbellen.

Ik hoop dat het zsm verholpen kan worden.



Groetjes Yvette Stappenbeld
Hoi Yvette,



Ik heb van mijn collega begrepen dat het intussen helemaal opgelost is! 🙂 Fijn om te horen!



Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Jihane

Reageer