Skip to main content
Hallo,

Sinds vandaag zit in bij Simyo en heb ik prepaid. Simyo zou mijn oude abonnement voor mij opzeggen bij mijn vorige provider Tele2 toen ik nummerbehoud aan vroeg. Dit is niet gebeurt want mijn oude abonnement doet het gewoon nog steeds en hier moet ik nog voor betalen. Wat moet ik nu doen?

Groetjes, Lisa
Hoi Lisa24, welkom op ons forum!



Om het forum overzichtelijk te houden heb ik jouw topic verplaatst naar het subforum Nummerbehoud.



In je gegevens zie ik dat jouw nummer op 3 april is overgezet van Tele2 naar Simyo. Dit is in de loop van de dag gebeurd.

Tot die dag heb je dus een contract gehad je oude provider en moest je betalen. Nu je nummer is overgezet zou je oude simkaart het ook niet meer moeten doen en vervalt automatisch je oude contract.



Mocht je het idee hebben dat dit niet goed is gegaan, dan kun je het beste even contact opnemen met Tele2.

Laat je nog even weten of het inmiddels wel goed is of wat ze bij je oude provider zeiden?

Reageer