Skip to main content
Sinds vandaag kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Als ik probeer te bellen krijg ik de melding "wegens administratieve redenen is uw aansluiting buiten gebruik" Ik had altijd een Lowcall abonnement en heb dat vorige maand omgezet in een nieuw Sim Only abonnement met nummer behoud. In september ontving ik mijn nieuwe simkaartje en hiermee heb ik gebeld tot vandaag. Wat is er aan de hand ik kan zelfs geen noodoproep bellen??? En de Simkaart is vorige maand geactiveerd, de facturen zijn betaald, ik heb geen hoog verbruik en heb mijn abonnement niet beëindigd. Graag een zeeeeeeeeeer snelle oplossing.
Hoi Huub27,



Welkom op het Simyo forum :)



Ik zie dat je vandaag al contact hierover hebt gehad met de telefonische klantenservice.



Lukt bellen & internetten inmiddels?
Alles werkt weer mede dankzij de hulp van jullie klantenservice. Bedankt!
Alles werkt weer mede dankzij de hulp van jullie klantenservice. Bedankt!



Hoi Huub27,



Fijn dat je het laat weten, en fijn om te horen dat je goed geholpen bent:)



Groetjes,

Charlene

Reageer