Waarom brengen jullie bij bellen kosten in rekening als er nog niet eens contact is met de 'andere kant'? Ik krijg een paar keer € 0,31 kosten door jullie in rekening gebracht voor 2 tot 6 seconden 'bellen'. Ik vind het echt schandalig dat er kosten in rekening worden gebracht voor het laten overgaan van een telefoon (de andere kant neemt dus niet op / geen voicemail)!
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Kimi,
Een verbinding wordt geregistreerd zodra er contact is geweest met het ontvangende nummer. Dit kan de voicemail zijn, maar ook wanneer je de melding krijgt dat iemand in gesprek is. Het klopt dat er geen kosten in rekening worden gebracht wanneer een telefoon slechts overgaat. Dat zou inderdaad niet netjes zijn. Gelukkig is dat in deze ook niet het geval. Het systeem kan alleen iets registreren zodra er ook daadwerkelijk een verbinding heeft plaatsgevonden met de aansluiting waarnaar je belt.
Groetjes,
Alex
Een verbinding wordt geregistreerd zodra er contact is geweest met het ontvangende nummer. Dit kan de voicemail zijn, maar ook wanneer je de melding krijgt dat iemand in gesprek is. Het klopt dat er geen kosten in rekening worden gebracht wanneer een telefoon slechts overgaat. Dat zou inderdaad niet netjes zijn. Gelukkig is dat in deze ook niet het geval. Het systeem kan alleen iets registreren zodra er ook daadwerkelijk een verbinding heeft plaatsgevonden met de aansluiting waarnaar je belt.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.