.

Beantwoord

Waarom ben ik te vroeg afgesloten?

  • 12 May 2015
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Mijn overstap met nummerbehoud naar een nieuwe provider zou ingaan op 15/5. Helaas heeft Simyo mij gister al afgesloten waardoor de nieuwe provider mijn nummer niet kan activeren omdat het nummer 'live' moet zijn voor een overstap. Tevens ben ik nu dus al 2 dagen telefonisch totaal onbereikbaar, terwijl ik dit voor mijn werk niet kan zijn. Helaas wordt er nu niet meer op mijn email gereageerd door Simyo en ik las dat je via het forum sneller antwoord krijgt. Graag z.s.m. contact zodat jullie mijn nummer weer aansluiten.
icon

Beste antwoord door Ernst 13 May 2015, 11:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi DaphneB, welkom op ons forum!

Wat jammer dat je ons ook weer gaat verlaten :(

In je gegevens zie ik dat de e-mail die je bedoelt is beantwoord door Pieter. Nu kan het zijn dat je die reactie nog niet gezien hebt dus voor de zekerheid is dit 'm:

Beste mevrouw Bockstael,

Graag helderen wij hier een misverstand op.

In eerste instantie hebben wij de aanvraag voor nummerbehoud vanuit Vodafone inderdaad goedgekeurd voor vrijdag 15 mei 2015. Vervolgens heeft Vodafone echter aan ons aangegeven het nummer eerder te willen overnemen, en wel op maandag 11 mei 2015. Dit is door Simyo ook goedgekeurd, waardoor de overnamedatum voor uw nummer veranderde naar 11 mei 2015. 15 mei 2015 vervield daarmee als overstapdatum.

Op maandag 11 mei 2015 is uw nummer dus overgezet naar het netwerk van Vodafone. Deze overzetting is succesvol afgerond, ongeacht wat Vodafone u hierover vertelt. Het nummer is daarmee niet langer actief op het Simyo-netwerk, waardoor wij dit ook niet meer kunnen activeren.


Als het goed zou de simkaart van je nieuwe provider moeten werken en wel met je nieuwe nummer. Zou je kunnen laten weten of dat Ă©cht zo is?
Beste Ernst,

Bedankt voor je reactie. Ik had het mailtje gehad.
Vodafone is mijn nummer 'kwijt'. Ik heb nooit van hun een simkaart gehad en nu het nummer bij jullie is afgesloten, ben ik dus totaal onbereikbaar.
Is er nog iets van Simyo voor mij kan doen of is het nummer echt weg bij jullie?
Badge +8
Hoi DaphneB,

Wat ontzettend naar :(
Zoals Pieter en Ernst al aangaven is jouw nummer op volgens het verzoek nummerbehoud op 11 mei overgezet naar Vodafone. Het telefoonnummer is dus niet meer in ons bezit.
Als het telefoonnummer nog ergens te 'redden' is, dan kun je dat alleen nog via Vodafone proberen. Het nummer staat nu op hun netwerk. Dat heb ik net nagekeken. Of ze het nummer alsnog kunnen achterhalen, is een vraag die je daar zult moeten stellen.
Ik hoop dat je iemand treft die wat extra moeite voor je wil doen om dit te herstellen.
Wij kunnen in deze situatie dus helaas niks meer voor je betekenen.

Mocht je willen terugkomen (met een nieuw nummer dan), dan ben je altijd welkom.
Veel succes!

Groetjes,
Charlene

Reageer