Skip to main content
beste mensen, ik krijg uit mijn omgeving regelmatig de klacht dat ze mij niet kunnen bereiken, krijgen óf een automatische stem dat nr, niet in gebruik is óf ze krijgen niks te horen. ikzelf merk hier niks van want mijn telefoon gaat niet bellen en ook staan deze oproepen niet als "gemiste oproep" vermeld.

Dan heb ik nog een probleem dat een gesprek zomaar beeindigd wordt en de ander kant dan te horen krijgt dat ik niet bereikbaar ben. ( woon in een hoge flat, stedelijk gebied)

Tevens heb ik regelmatig de melding van mijn (provider) wifi " wel verbonden, geen internet" Ik weet niet of dit met elkaar te maken heeft, maar het is gekomen na het plaatsen van een nano sim in een nieuwe telefoon.

Kunnen jullie mij helpen?
nog even ter aanvulling. Ik heb geen ander toestel waar de nano sim in past, dus dat kan ik niet uitproberen.

ik zie overigens bij het forum bellen dat ik niet de enige ben blijkbaar.....
Hoi Monic39,



Welkom op het Simyo forum.



Wat lastig dat je regelmatig onbereikbaar bent. Ik heb de dekkingskaart nagekeken, en in jouw woonomgeving hoort het bereik prima te zijn. Wanneer een gesprek wegvalt, zie je dan op je telefoon dat je geen service hebt?

Ik heb voor nu je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk door middel van een reset. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan willen zetten? Ik hoor graag van je of dit het probleem heeft opgelost!



Groetjes,

Sean
hallo sean, dank je wel voor je reactie. als tijdens een gesprek de verbinding wegvalt, is mijn telefoon zwart en zie ik dus geen boodschap of servicebericht. Na het opnieuw contactleggen blijft de verbinding het doen. Dank voor het resetten. Of dit gaat helpen moet ik natuurlijk afwachten op reacties van anderen.
Hoi Monic39!



Dankjewel voor je terugkoppeling. Bij meer informatie horen wij dat heel graag! We helpen je dan graag verder.



Groetjes,

Ilias
Ik meld mij maar weer even, want het is nog niet opgelost. Nu ben ik ook bijna niet meer te verstaan aan de andere kant en hele delen van mijn zinnen vallen weg. Ook zit er een vertraging op de lijn. Help....
Hoi Monic39,



Wat stom dat het nog steeds niet werkt! Ik wil je echt even vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen. Is het niet mogelijk om de telefoon van iemand anders hiervoor te lenen? Die informatie is namelijk zeer waardevol: doet een andere simkaart het in jouw telefoon? En doet jouw simkaart het in een andere telefoon? Dan kunnen we namelijk gerichter op zoek naar een oplossing!



Laat je me weten wat hieruit komt?



Groetjes,

Jihane
Hallo,

Nou dat was lastig een andere telefoon te scoren met een nano sim.

Maar alsnog een te pakken gekregen.

Het feit is het volgende:

mijn sim in de andere telefoon: zelfde verhaal (niet bereikbaar en deel van gesprek valt weg of verbinding wordt verbroken)

Dit gebeurd niet alleen binnenshuis (hoge flat), maar ook buiten midden in het centrum. In de bus/tram is er zelfs geen gesprek mogelijk

Simkaart van neef in mijn telefoon, overigens een nieuwe motorola X play,: werkt prima, geen problemen. Geluid goed, volume goed, geen onderbrekingen.





Hoi Monic39,



Wat stom dat het nog steeds niet werkt! Ik wil je echt even vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen. Is het niet mogelijk om de telefoon van iemand anders hiervoor te lenen? Die informatie is namelijk zeer waardevol: doet een andere simkaart het in jouw telefoon? En doet jouw simkaart het in een andere telefoon? Dan kunnen we namelijk gerichter op zoek naar een oplossing!



Laat je me weten wat hieruit komt?



Groetjes,

Jihane

Hoi monic39,



Jeetje, wat vervelend dat het nog steeds niet werkt. Het lijkt aan de simkaart te liggen. Ik heb je daarom een nieuwe simkaart opgestuurd. Kun je me laten weten wanneer je 'm binnen hebt en of je nu minder problemen hebt?



Groetjes,

Caspar
Dank je wel Caspar, ik zag het mailtje binnenkomen. Ik houd je op de hoogte van ontvangst en werking
Hoi Monic39,



Dat is goed! Wij kijken uit naar de terugkoppeling!



Groetjes,

Ilias
Beste mensen,

Gister heb ik de vervangende sim kaart ontvangen, waarvoor dank.

Het probleem lijkt te zijn opgelost. De verbinding wordt niet meer verbroken en ik men kan mij weer bereiken. Ook ben ik weer te verstaan. Bedankt voor de oplossing!!
Hoi monic39,



Mooi dat het probleem is opgelost 😃 Daar worden wij ook heel erg blij van.



Ik wens je alvast een heel fijn weekend!



Groetjes,

Caspar

Reageer