Skip to main content
Sinds ca 5 dec. kan men mij niet meer bereiken, deze gsm wordt alleen gebruikt als noodtelefoon! Bij toeval kom je hier achter door klachten van bellers.

Prepaid  bedrag is NOOIT negatief! Via klantenservice tel. 1200 deze klacht doorgegeven, zou alles resetten, moest gsm uitzetten en na 10min. kon ik weer bellen. Vreemd ik kan wel tel.1200 bellen maar niet bellen of gebeld worden, je hoort alleen dat je om administratieve redenen geblokkerd bent.

Wat is hier aan de hand, dame aan de telefoon weet niet hoe te handelen of moeten we SYMIO (KPN) maar opzeggen.

Gaarne met spoed aktie daar dit een noodtelefoon is.
Hoi zvac1, welkom op het Simyo forum.



Als je niet kunt bellen met een noodtelefoon, dan moet daar snel op gehandeld worden inderdaad.

Er zijn een paar dingen aan de hand denk ik. Ik heb je gegeven ingezien en zie dat er inderdaad na 5 december enkel naar Simyo is gebeld. Er is alleen niet te zien waaróm dat is 😕

Je aansluiting is niet geblokkeerd, je beltegoed was niet op.

Gisteren heeft een collega van de telefonische klantenservice je aansluiting proberen te resetten, maar dat is niet goed gegaan. Vanmorgen is je aansluiting weer vrijgegeven, maar er is mij nog niet duidelijk of je nu weer kunt bellen.



Weet je wat? Ik ga je even bellen om te checken.





Nou, we hebben elkaar gesproken, dus je verbinding werkt weer :D

Leuk elkaar even gesproken te hebben, en don't be a stranger op het forum!
Ik ben thuis gekomen van vakantie en sinds dien kan ik niet meer bellen, sms'en! Om administratieve reden ben ik afgesloten??! Waarom is dit? Gr. Priss
Ik ben thuis gekomen van vakantie en sinds dien kan ik niet meer bellen, sms'en! Om administratieve reden ben ik afgesloten??! Waarom is dit? Gr. Priss



Hoi Prissjeee,



Welkom op het forum 🙂

Ik zie dat je in het buitenland veel kosten hebt gemaakt met bellen. Simyo blokkeert je aansluiting bij een bepaalde grens van buiten bundel kosten, omdat we niet weten of je dit wel bewust doet, of dat je toestel misschien gestolen is of iets dergelijks. Uit bescherming dus. Bellen of gebeld worden in het buitenland valt standaard buiten je bundel, tegen de volgende tarieven.

Ik hoop dat je niet te erg schrikt hiervan, en ik stuur je even een email hoe we je het snelst weer kunnen aansluiten, op het emailadres bij ons bekend.



Groetjes, Charlene

Reageer