Vandaag is mijn abonnement ingegaan. Krijg de mededeling om administratieve redenen is de verbinding afgesloten.
Kunt u mijn verbinding activeren?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Philario,
Welkom op 't Simyo Forum!
Wat enorm vervelend dat het lijkt alsof je om administratieve redenen bent geblokkeerd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik zie dat je een van mijn collega's van de afdeling telefonie hebt gesproken. Hij heeft een reset voor je uitgevoerd. Heeft dit geholpen?
Laat je het weten? Als je nog vragen hebt of nog tegen een probleem aanloopt, dan help ik graag verder.
Groetjes,
Ilias
Welkom op 't Simyo Forum!
Wat enorm vervelend dat het lijkt alsof je om administratieve redenen bent geblokkeerd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik zie dat je een van mijn collega's van de afdeling telefonie hebt gesproken. Hij heeft een reset voor je uitgevoerd. Heeft dit geholpen?
Laat je het weten? Als je nog vragen hebt of nog tegen een probleem aanloopt, dan help ik graag verder.
Groetjes,
Ilias
Een medewerker van Simyo heeft het probleem zeer snel opgelost.
Als ik het goed heb begrepen door het restten van de simkaart.
Dank.
Groet,
Philario
Als ik het goed heb begrepen door het restten van de simkaart.
Dank.
Groet,
Philario
Hoi Philario,
Goed om te horen dat een collega het al heeft opgelost! Voor verdere vragen weet je ons te vinden.
Groetjes,
Caspar
Goed om te horen dat een collega het al heeft opgelost! Voor verdere vragen weet je ons te vinden.
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.