Skip to main content
Goedenavond,



Ik heb een nieuw toestel, een Huawai Y6. Ik heb de 3 in 1 toestel waar 2 simkaarten in kunnen. Wat ik ook probeer ik krijg geen verbinding met het netwerk. Het toestel ziet wel dat kaart 1 een kaart van Simyou is, maar ik kan deze op geen enkele manier activeren of aanzetten.



Ik kan handmatig kiezen voor een netwerk, maar hier staat Telfort niet tussen......



Wie weet wat ik moet doen?



Mvg Jonathan Rijsdijk
Hoi Jona2001,



Wat vervelend dat je problemen hebt met je simkaart. Jouw Simyo aansluiting is al actief, dus de simkaart hoort gewoon te werken. Zou je misschien de simkaart even in een ander toestel kunnen plaatsen en kijken of het dan wel werkt? Ik hoor graag van je of dit is gelukt.



Groetjes,

Sean
Beste Saen,



Helaas werkt het niet in een andere telefoon. Is het mogelijk dat Simyo een nieuwe simkaart kan leveren aan mij?



Mvg. Jonathan
Beste Sean,



Ik heb al via de site van Simyou een vervangen kaart besteld.



Mvg Jonathan
Hoi Jonathan,



Wat goed om te zien dat je ondertussen een nieuwe simkaart hebt besteld via Mijn Simyo 🙂 Fijn dat dit helemaal gelukt is.



Wil je ons laten weten of deze nieuwe simkaart de oplossing is voor het probleem? Alvast bedankt!



Groetjes,

Angela
Hallo Angela,



Simkaart vandaag ontvangen en hij doet het weer. Kreeg net 567 app's binnen ik heb wat te doen.



Mvg Jonathan
Select all, mark as read 😃
Hoi Jona2001,



Dat is goed nieuws!



Succes met al die apps en je kunt natuurlijk altijd de tip van Raytje opvolgen :D



Groetjes,

Sean

Reageer