Hallo., ik ben afgesloten en moet contact opnemen met de servicedeskt.
maar ik betaal wel elke maand de kosten.
hoe zorg ik ervoor dat ik weer aangesloten word ? \
groeten Sven
Bladzijde 1 / 1
Door contact op te nemen met de service desk?
Hoi Hein32,
Welkom terug op het Simyo forum!
Zoals wimj12 al aangaf is het bij dit soort zaken altijd goed om meteen even te bellen naar onze klantenservice (1200) dan hadden we je namelijk meteen kunnen helpen!
Ik ben nu meteen even langs de financiƫle afdeling gegaan. Blijkbaar stond er iets niet helemaal goed in de administratie. Ze hebben de blokkade meteen weggehaald. Als je je toestel even opnieuw opstart dan werkt alles weer. Excuses voor het ongemak!
Groetjes,
Kevin
Welkom terug op het Simyo forum!
Zoals wimj12 al aangaf is het bij dit soort zaken altijd goed om meteen even te bellen naar onze klantenservice (1200) dan hadden we je namelijk meteen kunnen helpen!
Ik ben nu meteen even langs de financiƫle afdeling gegaan. Blijkbaar stond er iets niet helemaal goed in de administratie. Ze hebben de blokkade meteen weggehaald. Als je je toestel even opnieuw opstart dan werkt alles weer. Excuses voor het ongemak!
Groetjes,
Kevin
Bedankt voor het aanpassen van de administratie.
Thx voor de snelle service Kevin.
Groeten Sven
Thx voor de snelle service Kevin.
Groeten Sven
Graag gedaan Sven!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.