Skip to main content
Ineens kan niemand mij stem horen als ik bel of antwoord een bel. Ik kan ze wel horen. Mijn mute knop is niet gedrukt. Ik heb een Galaxy 5. Tot een paar dagen ofzo geleden werkt het prima. Help!
Kun je controleren via bijvoorbeeld voicerecorder app of een zoekopdracht inspreken of de microfoon werkt? Zou kunnen dat een factory reset uitkomst biedt, denk wel aan een back-up eerst maken.
Hi Treesl,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je niet hoorbaar bent voor je gesprekspartner als je belt 😞 Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het klinkt niet alsof dit iets te maken heeft met je simkaart, maar laten we dat eerst uittesten. Wil jij je simkaart in een ander toestel stoppen en andersom? Ben je wel hoorbaar als je simkaart in een andere mobiel zit? Als wel, dan weet je dat het aan het toestel ligt.



Dan wil ik net zoals Friesian vragen of je voicerecorder app het wel doet. Zo kom je erachter of je microfoon nog werkt. En hoe zit het als je belt met de luidspreker? Ben je dan wel verstaanbaar voor de andere kant?



Je kunt ervoor kiezen om het toestel terug te brengen naar fabrieksinstellingen, nadat je een back-up hebt gemaakt van je gegevens op je telefoon. Als dat ook niet werkt, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de leverancier van je telefoon.



Laat je me weten of het zo lukt?



@ Friesian, dankjewel voor je antwoord.



Groetjes,

Jihane


En hoe zit het als je belt met de luidspreker? Ben je dan wel verstaanbaar voor de andere kant?


Jihane, stel..bellen met de luidspreker... Ik ga ff een patatje moeilijk bestellen met alles d'rop en d'ran. Maak jij die ff voor mij? 😉
😉 Jij bent altijd wel scherp

Reageer