Hallo,
Eerder heb ik al een topic aangemaakt met het probleem dat ik de ene keer niet bereikbaar ben met bellen en dan weer wel. 1 van de beheerders heeft daarna naar mijn gegevens gekeken en dit voor eventjes voor me opgelost. Ik was daarna weer een tijdje goed bereikbaar. Maar nu heb ik sinds kort weer het probleem dat ik gebeld wordt en degene die me probeert te bellen te horen krijgt dat ik niet bereikbaar ben. Ik krijg later dan weer een smsje met een gemiste oproep. Ik hoop dat dit nog een keer opgelost kan worden en blijvend is, het is natuurlijk gewoon heel erg vervelend dat ik niet bereikbaar ben.
Groetjes,
Suzan
Bladzijde 1 / 1
Hoi Suzan,
Wat ontzettend vervelend dat hetzelfde probleem nog steeds speelt 😞 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat er een reset is uitgevoerd, de vorige keer. Nu gaan wij dit natuurlijk gewoon voorgoed oplossen. Als eerste heb ik weer een reset uitgevoerd op je simkaart, waarmee ik de instellingen op netwerkniveau voor je vernieuw. Wil jij je toestel een kwartier uit en aan zetten?
Als het dan na week of twee weer niet werkt, wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te stoppen en andersom. Dat heet een kruistest. Heb je dat al geprobeerd? Zo kom je erachter waar de kern van het probleem zich bevindt. Is het een probleem dat ligt bij je simkaart, of bij je toestel?
Ik heb jouw postcode ook opgezocht op de KPN dekkingskaart. Ik zie dat je dekking gewoon prima zou moeten zijn. Maar het zou ook nog altijd kunnen dat er iets aan de hand is met de zendmast bij jou in de buurt. Daar zou ik achter kunnen komen door contact op te nemen met de netwerkspecialisten. Wil je me dan wat meer informatie geven over de situatie? Merk je bijvoorbeeld dat het vaker gebeurt als je thuis bent, of is het echt overal zo? En maakt het uit of je in je woonplaats bent of daarbuiten? Ook de uitslag van de kruistest is belangrijk hiervoor.
Hou jij mij op de hoogte?
Groetjes,
Jihane
Wat ontzettend vervelend dat hetzelfde probleem nog steeds speelt 😞 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat er een reset is uitgevoerd, de vorige keer. Nu gaan wij dit natuurlijk gewoon voorgoed oplossen. Als eerste heb ik weer een reset uitgevoerd op je simkaart, waarmee ik de instellingen op netwerkniveau voor je vernieuw. Wil jij je toestel een kwartier uit en aan zetten?
Als het dan na week of twee weer niet werkt, wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te stoppen en andersom. Dat heet een kruistest. Heb je dat al geprobeerd? Zo kom je erachter waar de kern van het probleem zich bevindt. Is het een probleem dat ligt bij je simkaart, of bij je toestel?
Ik heb jouw postcode ook opgezocht op de KPN dekkingskaart. Ik zie dat je dekking gewoon prima zou moeten zijn. Maar het zou ook nog altijd kunnen dat er iets aan de hand is met de zendmast bij jou in de buurt. Daar zou ik achter kunnen komen door contact op te nemen met de netwerkspecialisten. Wil je me dan wat meer informatie geven over de situatie? Merk je bijvoorbeeld dat het vaker gebeurt als je thuis bent, of is het echt overal zo? En maakt het uit of je in je woonplaats bent of daarbuiten? Ook de uitslag van de kruistest is belangrijk hiervoor.
Hou jij mij op de hoogte?
Groetjes,
Jihane
Beste Jihane,
Heel erg bedankt voor al je moeite! Ik heb nu net mijn mobiel even uitgezet en zal over iets van twee weken je laten weten of ik er nog last van heb of niet. Ik zou je niet kunnen vertellen waar het vaker voorkomt...ik kwam er altijd een stuk later achter dat ik gebeld werd en kan me nu zo even niet herinneren wanneer ik waar was.
Ik zal je op de hoogte houden.
Groetjes,
Suzan
Heel erg bedankt voor al je moeite! Ik heb nu net mijn mobiel even uitgezet en zal over iets van twee weken je laten weten of ik er nog last van heb of niet. Ik zou je niet kunnen vertellen waar het vaker voorkomt...ik kwam er altijd een stuk later achter dat ik gebeld werd en kan me nu zo even niet herinneren wanneer ik waar was.
Ik zal je op de hoogte houden.
Groetjes,
Suzan
Hoi Suzan4,
Graag gedaan namens Jihane 🙂 Dan wachten we je berichtje af. Ik hoop dat de problemen nu wel echt opgelost zijn.
Ik wens je voor nu alvast een fijn weekend :D
Groetjes,
Samantha
Graag gedaan namens Jihane 🙂 Dan wachten we je berichtje af. Ik hoop dat de problemen nu wel echt opgelost zijn.
Ik wens je voor nu alvast een fijn weekend :D
Groetjes,
Samantha
Hee Samantha,
Ik ben er weer, ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Soms ben ik wel bereikbaar en dan krijg ik pas veel later weer twee smsjes met de mededeling dat ik twee oproepen heb gemist. De ander krijgt dan te horen dat ik niet bereikbaar ben...wel kan ik nog steeds iedereen bellen op welk tijdstip...
Zal het in dit geval dan aan mijn simkaart liggen? Die is van simyo en heb ik gekregen toen ik een abonnement nam. Of misschien ligt het aan mijn mobiel, samsung galaxy s7 edge...die heb ik twee maanden voordat ik een abonnement bij jullie nam gekocht dus hij is vrij nieuw.
Ik hoop heel erg dat dit opgelost kan worden want dit is echt een vervelend probleem voor me.
Groetjes,
Suzan
Ik ben er weer, ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Soms ben ik wel bereikbaar en dan krijg ik pas veel later weer twee smsjes met de mededeling dat ik twee oproepen heb gemist. De ander krijgt dan te horen dat ik niet bereikbaar ben...wel kan ik nog steeds iedereen bellen op welk tijdstip...
Zal het in dit geval dan aan mijn simkaart liggen? Die is van simyo en heb ik gekregen toen ik een abonnement nam. Of misschien ligt het aan mijn mobiel, samsung galaxy s7 edge...die heb ik twee maanden voordat ik een abonnement bij jullie nam gekocht dus hij is vrij nieuw.
Ik hoop heel erg dat dit opgelost kan worden want dit is echt een vervelend probleem voor me.
Groetjes,
Suzan
Hoi Suzan,
Wat jammer om te zien dat het nog niet opgelost is voor je 😞 Ik snap heel goed dat dit probleem vervelend is!
Jihane heeft in haar eerste bericht aangeraden om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat jij jouw simkaart test in een andere telefoon en een andere simkaart in de jouwe. Zo kunnen we wat beter bepalen of dit aan de simkaart ligt of aan jouw telefoon. Als ik de uitslag hiervan hebt en deze geeft nog geen duidelijk beeld, dan kan ik de netwerkspecialisten van KPN benaderen.
Laat je het weten?
Groetjes,
Angela
Wat jammer om te zien dat het nog niet opgelost is voor je 😞 Ik snap heel goed dat dit probleem vervelend is!
Jihane heeft in haar eerste bericht aangeraden om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat jij jouw simkaart test in een andere telefoon en een andere simkaart in de jouwe. Zo kunnen we wat beter bepalen of dit aan de simkaart ligt of aan jouw telefoon. Als ik de uitslag hiervan hebt en deze geeft nog geen duidelijk beeld, dan kan ik de netwerkspecialisten van KPN benaderen.
Laat je het weten?
Groetjes,
Angela
Beste Angela,
Oke dan ga ik dat binnenkort doen. Ik laat het jullie weten.
Groetjes,
Oke dan ga ik dat binnenkort doen. Ik laat het jullie weten.
Groetjes,
Super! We horen het erg graag van je :)
Groetjes,
Angela
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.