Hallo,
Ik krijg tegenwoordig regelmatig de melding dat ik niet aangemeld ben
Soms lukt bellen niet
Sms'jes komen soms niet of veel te laat
Graag uw hulp
Hallo,
Ik krijg tegenwoordig regelmatig de melding dat ik niet aangemeld ben
Soms lukt bellen niet
Sms'jes komen soms niet of veel te laat
Graag uw hulp
Voordat een Moderator (
Ja, dat heb ik geprobeerd, leek even goed te gaan, maar daarna weer hetzelfde...
Een Samsung A51 van ongeveer anderhalf jaar oud, en ja, ik heb het thuis, op het werk en onderweg
Het probleem is er pas sinds kort, paar weken of een maand misschien, maar misschien ook al wat langer want de navigatie via maps liet me soms in de steek, maar ik dacht dat dat aan de app lag
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je bereik soms wegvalt! Ik zie dat
Mocht dit goed staat dan kan je via onze toestelhulp op onze website de stappen doornemen om je internet handmatig in te stellen. Dit noemen we ook wel APN instellingen. Ik heb jouw type toestel al voor je opgezocht dus als je op deze link klikt moet je direct de instructies terugzien en kan je dit doornemen in je toestel! Mocht je dit hebben doorgenomen en het bereik blijft wegvallen dan vraag ik me af wat er gebeurd als je de simkaart in een ander toestel test. Wellicht geeft dit meer duidelijkheid of het aan de simkaart ligt of aan het toestel! Mochten deze tips geen verbetering geven zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan voer ik graag een reset voor je uit op je simkaart.
Groetjes,
Amy
Ook internetverbinding is een probleem soms hoor
Ik zal de instructies doorlopen en meld me weer
Hallo, ik heb alle stappen doorlopen maar helaas is de internetverbinding nog steeds niet optimaal. Soms is het weg en als het er weer is dan is het soms traag. Valt me ook op dat er een E boven de pijltjes staat ipv 4G
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat de tips geen effect hebben gehad! Het lijkt erop dat jouw toestel geen verbinding kan maken met het 4G netwerk en dus terugschakelt naar het 2G (Edge) netwerk. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan voer ik graag een reset uit op je simkaart!
Groetjes,
Amy
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.