Skip to main content
Hallo, zojuist werd er van uit mijn telefoon automatisch gebeld naar het nummer 0909-2658926.

telefoon lag op mijn bureau ik was aan het skypen.



In geheugen nagekeken. Gisteravond is dit ook al gebeurd want nummer staat bij uitgaande gesprekken....



Op de site nagekeken er is tot nu toe geen bedrag afgeschreven



Ik heb informatienummers (vanaf het begin al) uitgeschakeld hoe kan dit gebeuren en heeft iemand ervaring hiermee?
0909 en 0906 nummers zijn geblokkeerd door Simyo, daarom zul je ook geen kosten hebben.Het is wel een fraudeleus nummer. Zag er meerdere meldingen over op internet.
Had ik inderdaad ook al gezien maar je wilt toch weten of het verder geen kwaad kan.
Alleen dat automatisch uitgaand bellen vind ik verdacht. Heb je geen vreemde app gedownload? Ik zou eens een virus scanner installeren op je telefoon.
Hoi Kotertje,



Welkom op het Simyo forum!



Wat vervelend dat er plotseling wordt uitgebeld met jouw telefoon. Gelukkig blokkeren wij 0906 en 0909-nummers en zijn er geen kosten in rekening gebracht. Op internet lees ik meerdere berichten van gedupeerden die wel kosten hebben gemaakt :(



Door deze blokkade zie ik dit nummer ook niet tussen jouw verbruiksgegevens staan. Hopelijk blijft het bij deze twee uitgaande gesprekken. Mocht het vaker voorkomen, dan hoor ik het graag zodat we opzoek kunnen gaan naar een oplossing.



Groetjes,

Sean



@Raytje, bedankt voor je reacties!

Reageer