Skip to main content
Bellen naar 0909 nummers is niet mogelijk, "dat is een dienst die we niet aanbieden". Waarom is dat zo?

Ik betaal toch gewoon abonnementskosten? Dus wil ik ieder nummer kunnen bellen, niet alleen door jullie goedgekeurde nummers.
Hallo Kazoe,



Welkom op het Simyo Forum.



Simyo heeft bewust gekozen om deze nummers niet aan te bieden. De 0909-nummers kunnen leiden tot heel hoge rekeningen, jij bent je daar wel van bewust, maar helaas een heleboel mensen niet.

Het is ter bescherming van de klant.
Hoi Kazoe,



Aan de uitleg van franswon heb ik eigenlijk niets meer toe te voegen. In dit topic heeft iemand een alternatief voor het bellen naar deze entertainment nummers gegeven.



Is dat misschien iets voor jou?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord franswon!
Allebei bedankt voor jullie reacties!



Ik blijf het betuttelend vinden en ook vervelend dat ik er nu pas achter kom, maar dat laatste is ook te danken aan mijn eigen nalatigheid. Alhoewel ik betwijfel of er veel mensen zijn die alle voorwaarden wel uitgebreid doorlezen..



De work-around op het andere topic is wellicht een optie, maar ook lastig als je snel moet reageren bij een radiospel.



Ik moet het maar accepteren, maar wil wel graag genoteerd worden als voorstander van het opheffen van deze blokkades! Hoe meer mensen er een probleem mee hebben, des te groter de kans dat Simyo de dienst wel aan gaat bieden, lijkt mij.



Ik had die week wintersport best willen winnen...



groeten Kazoe
Hoi Kazoe,



Jouw reactie staat genoteerd. Ik zal doorgeven dat jij graag ziet dat de blokkade op deze entertainment nummers worden opgeheven 🙂.



Inderdaad jammer voor de winactie die je nu hebt misgelopen. Sorry daarvoor!



Groetjes, Tiury
Hallo,



Ik doe mee aan de sint niek actie van q music en ik heb alleen mijn mobiel en kom er nu achter dat ik helemaal geen 0909 nummers kan bellen!!!

Nogal een schrok want voor mij was dit ook niet duidelijk.

Zou fijn zijn hier ook een functie voor te hebben om zelf te beslissen om dit aan of uit te zetten.

Ik zou graag de optie aan hebben willen staan.

Dan kan ik tenminste wel bellen als ik word opgenoemd!

Alvast bedankt!

(Anders stap ik maar over )



Groetjes,

Marjolein
Hoi Marjolein537,



Ik snap dat je dit jammer vindt!



Helaas is het inderdaad niet mogelijk om met jouw telefoon naar het radiostation te bellen. Tenzij ze nog een ander telefoonnummer hebben maar ik ben bang dat dit niet het geval is. Ik heb doorgegeven dat jij deze optie graag zelf zou willen deblokkeren of blokkeren. Wie weet kunnen we hier in de toekomst iets mee doen :)



Groetjes,

Angela

Reageer