.

Beantwoord

Waar komt dit gesprek vandaan?

  • 28 June 2017
  • 7 reacties
  • 169 Bekeken

waarom moet ik betalen als ik gebeld word en niet opneem ? ik heb geen voicemail
icon

Beste antwoord door Jihane 30 June 2017, 15:50

Bekijk originele reactie

7 reacties

Ben je in het buitenland en dan in een land buiten de EU / Zone 1?
nee , ben gewoon thuis in nederland
Dan hoor jij daar niet voor te betalen. Waar maak je uit op dat jij betaald voor ontvangen gesprekken?
het is helemaal vreemd, hij zegt ,,,, gebeld naar terwijl ik in bed lag om die tijd

23:31 Gesprek naar 031626XXXX 0:00:01 af - € 0,10

of mijn telefoon lijd een eigen leven
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Emtec2,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat hier verwarring over is ontstaan. Wat Ray zegt klopt namelijk: je betaalt niet voor ontvangen gesprekken. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat dat gesprek een uitgaand gesprek was op 27 juni. Ik kan het niet echt een gesprek noemen - het ziet ernaar uit dat je eventjes iemand belde, maar daarna meteen ophing. Kan dat kloppen? Kan het bijvoorbeeld dat je per ongeluk iemands naam aantikte en het daarna wegdrukte, maar dat er wel verbinding gemaakt werd met diegene's voicemail?

Daar lijkt het namelijk op. Er is wel echt verbinding geweest. Kun je dat nummer plaatsen? Is het een nummer dat je kent? Je kunt daarachter komen door het nummer in te toetsen in je mobiele telefoon bij je contacten. Zie je dan een naam?

Laat je het me weten?

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
ik ben gebeld , eerst op mijn mobiel ,even later op mijn vaste nummer
het is een geheim nummer en ik weet wie er gebeld heeft , maar laat maar zitten
we komen hier niet uit , als jullie zeggen dat er wel een uitgaande verbinding is geweest en ik weet zeker
dat ik het niet geweest ben,

sluit dit topic maar
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Emtec2,

Ik zou het jammer vinden als we er niet uitkomen samen 😞 Zoals Jihane heeft aangegeven zien wij deze verbinding staan in je verbruik. Dit wordt natuurlijk niet zomaar in je verbruik gezet. Alle gesprekken, sms'jes en andere verbindingen, worden vanaf jouw simkaart geregistreerd. Deze informatie wordt vanuit de mast doorgegeven aan ons zodat we het in je verbruik kunnen verwerken.

Als jij aangeeft dat jij zelf niet gebeld hebt, is het belangrijk dat we uitvinden waar deze uitgaande verbinding dan vandaan komt. Jouw telefoon lijkt dan de opdracht te geven om iemand te bellen. Ik raad je sowieso aan om dit in de gaten te houden. Gebeurt het vaker, dan is het verstandig om je telefoon eens te laten controleren. Ik hoop dat we er samen alsnog achter kunnen komen.

Groetjes,
Angela

Reageer