Je hebt je vraag ook gesteld op Tweakers.
Heb je de tip daar gegeven al gedaan?
Hey DamianKers,
Welkom op het Simyo Forum!
Dat klinkt wel heel erg raar inderdaad. Maar dit is niet een melding die wij vanuit het netwerk uitsturen. Maar ik denk dit vooral een waarschuwing is dat je verbinding met het internet niet veilig is. Kan je een kruistest doen? Je kan de simkaart van ons testen in een andere mobiel en een andere simkaart in jouw toestel. Op deze manier kunnen wij testen of de melding blijft hangen.
Thanks voor je reactie Ray!
Groetjes,
Ouael
Je hebt je vraag ook gesteld op Tweakers.
Heb je de tip daar gegeven al gedaan?
Hallo, de tips ben ik al nagegaan en ben inderdaad een certificaat tegen gekomen wat er niet hoorde. Die heb ik vervolgens verwijderd waardoor de melding zichzelf verdween maar ik kom vooralsnog niet op mijn data.
Hey DamianKers,
Welkom op het Simyo Forum!
Dat klinkt wel heel erg raar inderdaad. Maar dit is niet een melding die wij vanuit het netwerk uitsturen. Maar ik denk dit vooral een waarschuwing is dat je verbinding met het internet niet veilig is. Kan je een kruistest doen? Je kan de simkaart van ons testen in een andere mobiel en een andere simkaart in jouw toestel. Op deze manier kunnen wij testen of de melding blijft hangen.
Thanks voor je reactie Ray!
Groetjes,
Ouael
Hallo Ouael, ik beschrik helaas nog over een tweede werkende telefoon. Ook is de melding ondertussen weg maar ik kan nog steeds niet op mijn data.
Er bleek inderdaad een certificaat gedownload te zijn van een of andere vpn.
Hoi @DamianKers,
Fijn dat de oorzaak van de melding hebt kunnen opsporen, maar wel vervelend dat je nu nog steeds geen internet blijkt te hebben!
Ik heb de optie voor het Internet op de simkaart voor de zekerheid voor je gereset, zou jij de telefoon kunnen uitschakelen voor een kwartier?
En via de link die @ Friesian heeft gegeven kun je inderdaad checken of jouw APN instellingen goed staan.
Laat je ons weten of deze oplossingen hebben geholpen?
Groetjes,
Tessanne
Hoi @DamianKers,
Fijn dat de oorzaak van de melding hebt kunnen opsporen, maar wel vervelend dat je nu nog steeds geen internet blijkt te hebben!
Ik heb de optie voor het Internet op de simkaart voor de zekerheid voor je gereset, zou jij de telefoon kunnen uitschakelen voor een kwartier?
En via de link die @ Friesian heeft gegeven kun je inderdaad checken of jouw APN instellingen goed staan.
Laat je ons weten deze oplossingen hebben geholpen?
Groetjes,
Tessanne
Hallo Tessanne,
Na het herstarten kwam het 4G symbooltje weet tevoorschijn, dus het resetten heeft geholpen.
Hartstikke bedankt!
Groet,
Damian