Skip to main content
antwoord

Waar kan ik Simyo's Klachtenprocedure vinden?

  • July 14, 2025
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Er is een Sim Only 2 jaars contract gezet op ons account terwijl we daar geen akkoord voor hebben gegeven. Daarnaast worden we excessief gefactureerd 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Simyo's klachtenprocedure zie onderstaande link voor de contactmogelijkheden met Simyo:

https://www.simyo.nl/klantenservice/klacht

Succes

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • antwoord
  • July 14, 2025

Beste ​@Simyo's klachtenprocedure zie onderstaande link voor de contactmogelijkheden met Simyo:

https://www.simyo.nl/klantenservice/klacht

Succes


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • July 14, 2025

Hi ​@Gebruiker-222,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad.​ Zoals @JanD al aangaf, wil ik je ook graag doorverwijzen naar dit klachtenformulier. Je kunt de klacht ook mailen naar klantenservice@simyo.nl waar deze verder opgepakt zal worden.

Daarnaast wil ik je erop wijzen dat het forum niet de juiste plek is voor klachten, aangezien deze hier niet door ons (community manager/moderators) opgepakt worden.

Mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen betekenen, hoor ik dat graag!

Heel erg bedankt ​voor je hulp @JanD!

Groet,
Seren