.

Vraag

Waar kan ik mijn slechte ervaring melden?


Graag hoor ik van andere Simyo gebruikers of ze ook zo slecht behandeld worden door Simyo. Mijn dochter is door grove fouten van Simyo haar nummer kwijt geraakt en ze doen werkelijk helemaal niks. Ze erkennen dat ze fout zitten, maar wensen ons veel succes. Wat een waardeloze organisatie.

Om maar niet te spreken van de problemen die je hebt als je in het buitenland bent. Je bent continu onbereikbaar per telefoon. Gelukkig is er Wifi anders ben je gewoon onbereikbaar.

Wie weet waar ik deze klacht neer kan leggen? Bij de consumentenbond of Agentschap Telecom? Ik hoor het graag. 

Wij gaan in ieder geval allemaal weg bij deze slechte provider.


3 reacties

Hallo @Mvkontevreden , zie onderstaande link waar je je klacht kwijt kunt.

Klacht - Simyo

Succes.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Mvkontevreden,

Bedankt voor je bericht. Jeetje, ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt!

Ik heb even meegekeken in het systeem en ik zie dat er een storing is geweest op 30-11-2022 toen het nummer overgezet zou moeten worden. Hierdoor heeft de technische dienst het tijdelijke nummer na één maand tijd moeten koppelen aan de aansluiting. Ik zie in de tussentijd geen contactmoment hierover en is het helaas te lang geleden om dit nummer terug te halen. Wat is de reden dat je hier zo laat achter bent gekomen? Wellicht kan ik achterhalen waar het precies is misgegaan. 

Bedankt voor je reactie @JanD!

Groetjes,
Amy 
 

Mijn dochter was in Canada t/m april 2023. Dus erg lastig om te bellen ivm het tijdsverschil. Daarbij blijkt dat nu pas nu ik, haar moeder, stennis begin te schoppen er aandacht aan besteed wordt. Vanuit klantenservice krijg ik te horen dat het allemaal onze schuld is en de groeten. Terwijl we allemaal weten dat je nummer kwijt raken het ergste is wat j e kan gebeuren. Wat dacht je van alle whatsapp berichten waar herinneringen aan zitten en 2-weg identificatie. En dan zeggen jullie: Succes! niet normaal.

 

Reageer