.

Beantwoord

Waar kan ik mijn simkaartnummer vinden?

  • 27 April 2016
  • 3 reacties
  • 205 Bekeken

Hallo,

Ik wil overstappen met nummerbehoud maar mijn simkaartnummer wordt niet herkend door de nieuwe provider. Ik weet dat het simkaartnummer het 8-cijferige nummer is op de simkaart maar deze herkent hij dus niet staat er. Hij geeft aan 'simkaart nummer is verkeerd ingevuld' terwijl ik zeker weet dat ik hem goed heb ingevuld. wat nu?
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 27 April 2016, 18:14

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Milat,

Welkom op het Simyo Forum.

Controleer het nummer eens wat ook staat in Mijn Simyo onder instellingen > simkaart!
Mocht dit het zelfde nummer zijn raad ik je aan het nog een keer te proberen!

Lukt dit niet kun je met die provider contact opnemen om te kijken wat er mis gaat.

Waarom wil je eigenlijk weg bij Simyo?

Heb ik je zo goed geholpen?
Fijne koningsdag nog!
Bedankt het is gelukt via een andere weg. Ik koop een nieuw mobiel met een abbonnement erbij.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Milat,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer om te zien dat je ons gaat verlaten. Als je liever een abonnement met telefoon wilt, dan kan ik je inderdaad weinig bieden via Simyo 😞

Het simkaartnummer zou goed moeten zijn. Er zijn enkele providers die een 8-cijferig simkaartnummer niet accepteren. Als je contact met ze opneemt, zullen ze dit vaak handmatig kunnen invoeren waardoor het wel geaccepteerd wordt. Je hebt ondertussen al een manier gevonden om je nummer toch over te zetten. Fijn dat dit gelukt is.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat je het dan weten? Wie weet zien we je nog eens terug bij Simyo!

@Maikel.twinnie, bedankt voor je hulp op Koningsdag :D

Groetjes,
Angela

Reageer