https://www.simyo.nl/klantenservice
Bellen met 1200 is dus ook een optie + dat het gratis is vanaf je Simyo aansluiting.
Wat jammer om te lezen dat je een klacht hebt 😞.
Zoals Raytje aangeeft, zijn er verschillende manieren om je klacht in te dienen. Dit kan ook via het Forum 🙂.
Stuur je mij een privébericht met je klacht? Ik zorg er dan voor dat deze in behandeling genomen wordt.
Groetjes,
Estelle
Hallo, i
Ik heb ook een klacht.Â
Ik vind het erg naar en vervelend om via Twitter je persoonlijke gegevens te moet en overhandigen. Het is sociaal media en voelt niet fijn. Waarom heeft u geen mogelijkheid om an uit de beschermde omgeving van eigen account te mailen verder ben ik super tevreden over Simyo. Grtz Ell
Hallo
Via Facebook en Whats-App kun je ook communiceren met Simyo en als een moderator er om vraagt kun je hem/haar ook via een privébericht benaderen, dit echter alléén op verzoek.
Â
Â
Ik gebruik geen Facebook of what's app maar toch bedankt.Â
Â
Ik gebruik geen Facebook of what's app maar toch bedankt.Â
Â
Hallo
Succes.
Â
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je dit geen fijn gevoel geeft.
Klanten hun persoonlijke gegevens zijn bekend bij ons in het systeem en als je een vraag hebt over de aansluiting moeten wij de persoonlijke gegevens laten verifiëren om zeker te weten dat de aansluiting bij de persoon hoort die contact met ons opneemt. Dit doen we dus eigenlijk voor je eigen veiligheid zodat er niemand anders informatie kan krijgen over jouw aansluiting! Wegens de Privacy Wetgeving mogen wij de persoonlijke gegevens nooit met andere partijen delen.Â
Hopelijk stelt dit je een beetje gerust. Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten .
Bedankt voor je reactie
Groetjes,
Amy
Jullie zijn oplichters. De hele tijd extra kosten toevoegen aan een abonnement van 11 euro en nu ook mijn andere nummer blokkeren omdat ik een openstaande rekening heb op een ander nummer. Hele slechte service ik ga heel snel overstappen.
Jullie zijn oplichters. De hele tijd extra kosten toevoegen aan een abonnement van 11 euro en nu ook mijn andere nummer blokkeren omdat ik een openstaande rekening heb op een ander nummer. Hele slechte service ik ga heel snel overstappen.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad. Zoals
Ik wil graag met je meekijken. Als dit verder kunt toelichten in een privé bericht naar mij kijken we samen naar een oplossing.Â
Groetjes,
Seren
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.