.

Beantwoord

waar kan ik een klacht indienen?

  • 14 December 2015
  • 12 reacties
  • 678 Bekeken

Badge
waar kan ik een officiële klacht deponeren?
icon

Beste antwoord door Ray 14 December 2015, 14:01

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

12 reacties

onderaan de pagina van de link staan de mogelijkheden.

https://www.simyo.nl/klantenservice

Bellen met 1200 is dus ook een optie + dat het gratis is vanaf je Simyo aansluiting.
Badge
oh sorry, ik dacht dat je een medewerker was 😃
Nope, ook klant 😃
Reputatie 2
Badge +5
Hoi rvlettow,

Wat jammer om te lezen dat je een klacht hebt 😞.

Zoals Raytje aangeeft, zijn er verschillende manieren om je klacht in te dienen. Dit kan ook via het Forum 🙂.

Stuur je mij een privébericht met je klacht? Ik zorg er dan voor dat deze in behandeling genomen wordt.

Groetjes,
Estelle

Hallo, i

Ik heb ook een klacht. 

Ik vind het erg naar en vervelend om via Twitter je persoonlijke gegevens te moet en overhandigen. Het is sociaal media en voelt niet fijn. Waarom heeft u geen mogelijkheid om  an uit de beschermde omgeving van eigen account te mailen  verder ben ik super tevreden over Simyo. Grtz Ell

Hallo @leonie1511 

Via Facebook en Whats-App kun je ook communiceren met Simyo en als een moderator er om vraagt kun je hem/haar ook via een privébericht benaderen, dit echter alléén op verzoek.

 

 

Ik gebruik geen Facebook of what's app maar toch bedankt. 

 

Ik gebruik geen Facebook of what's app maar toch bedankt. 

 

Hallo @leonie1511 anders morgen onder werktijd gewoon even gratis bellen.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @leonie1511,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je dit geen fijn gevoel geeft.

Klanten hun persoonlijke gegevens zijn bekend bij ons in het systeem en als je een vraag hebt over de aansluiting moeten wij de persoonlijke gegevens laten verifiëren om zeker te weten dat de aansluiting bij de persoon hoort die contact met ons opneemt. Dit doen we dus eigenlijk voor je eigen veiligheid zodat er niemand anders informatie kan krijgen over jouw aansluiting! Wegens de Privacy Wetgeving mogen wij de persoonlijke gegevens nooit met andere partijen delen. 

Hopelijk stelt dit je een beetje gerust. Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten 😊.

Bedankt voor je reactie @JanD!

Groetjes,
Amy

Jullie zijn oplichters. De hele tijd extra kosten toevoegen aan een abonnement van 11 euro en nu ook mijn andere nummer blokkeren omdat ik een openstaande rekening heb op een ander nummer. Hele slechte service ik ga heel snel overstappen.

Reputatie 4
Badge +2

Jullie zijn oplichters. De hele tijd extra kosten toevoegen aan een abonnement van 11 euro en nu ook mijn andere nummer blokkeren omdat ik een openstaande rekening heb op een ander nummer. Hele slechte service ik ga heel snel overstappen.

@Boon , maak hiervoor een eigen nieuw topic aan. Meeliften op een 8 jaar oud topic met een andere onderwerp is niet de bedoeling.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Boon,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad. Zoals @Kaas Berrie aangeeft is het beter als je hier in de toekomst een nieuw topic aanmaakt hierover. Omdat dit topic ook 8 jaar oud is sluit ik het bij deze. 

Ik wil graag met je meekijken. Als dit verder kunt toelichten in een privé bericht naar mij kijken we samen naar een oplossing. 

Groetjes,
Seren