Skip to main content
Hallo, ik heb een vervangende simkaart nodig, maar ik kan nergens vinden waar ik deze kan bestellen. Onder MIJN SIMYO - instellingen, kan ik alleen nummerbehoud vinden, maar als ik alles invul doet deze het niet en ik betwijfel of nummerbehoud hetzelfde is als vervangende simkaart met nummerbehoud.



Alvast bedankt,



Jesse Wright
Je zat bijna goed.



Mijn Simyo - Instellingen - Simkaart en dan iets naar beneden staat vervangende Simkaart aanvragen.
Ik kan alleen onder mijn simyo - instellingen - simkaart een nummerbehoud aanvragen, geen vervangende simkaart. Ook als ik mijn gegevens daar invul, komt er een foutmelding.
Hoi Jesse Wright, welkom op het Simyo forum :)



De reden dat jij geen vervangende simkaart kunt bestellen is gelukkig niet heel ingewikkeld uit te leggen. Zoals ik aan jouw beltegoed en geblokkeerde simkaart kan zien, heb je te weinig beltegoed om de simkaart van € 5,- te bestellen. Zodra je het tegoed opwaardeert, kun je een nieuwe simkaart bestellen.



Laat je me weten of dit is gelukt?



Groetjes, Tiury



Bedankt Raytje 🙂!
Oke vandaar, bedankt voor je antwoord!

Komt alleen niet goed uit want kan pas mijn beltegoed weer opwaarderen over aan aantal weken.

Is er geen manier om via iDeal of iets anders een vervangende simkaart te regelen?



Alvast bedankt,



Jesse wright
Nee helaas niet, anders was dit vermeld 🙂
Hoi Jesse Wright,



Raytje geeft het al aan, helaas kan er niet op een andere manier een simkaart verzonden worden 😞 Sorry! Hiervoor zal je echt jouw beltegoed moeten opwaarderen.



Laat je het weten als je nog vragen hebt?



@Raytje, bedankt voor je hulp :D



Groetjes,

Angela

Reageer