@Groentjuh, Ik heb een kleine aanpassing gedaan in jouw bericht, hopelijk vind je dit niet erg. Zo kan jouw antwoord als best answer blijven!
Ik zeg mijn abonnement ook niet vaak genoeg op om dat te weten. Weer eens iets geleerd over iets dat kennelijk gewijzigd is.
In dit geval kun je alleen jouw nummer vrij krijgen voor nummeroverdracht door het afkopen van jouw abonnement. Naar mijn weten is de prijs voor het afkopen de abonnementskosten, die je gehad zou hebben (volgens originele maandprijs bij afsluiten van het contract) gedurende de tijd dat je nu eerder afkoopt.
Zodra abonnement afgekocht is, kun je jouw nummer laten overnemen door een andere provider. Jouw abonnement beëindigd zodra dat nummerbehoud is afgerond.
Indien je niet afkoopt, dan zal nummerbehoud niet lukken, want dan geeft Simyo aan dat het nummer pas kan worden overgezet nadat jouw contract afloopt en dat is voor de providers te ver in de toekomst.
Hoi @Rob1983,
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je van @Groentjuh al de juiste informatie hebt gekregen! Bedankt voor je hulp .
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag van je.
Groetjes,
Amy
Hoi @Amy ,
Kun je mij een afkoopvoorstel sturen in een privebericht?
Alvast bedankt.
Groet Rob1983
Hoi @Rob1983,
Bedankt voor je reactie. Mijn excuses, de informatie over een afkoopvoorstel sturen klopt niet helemaal, di sturen wij namelijk al een tijdje niet meer. Je kan dit zelf inzien via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement > Abonnement opzeggen > Vul reden van opzeggen in. Hierna krijg je in beeld te zien wat de afkoopsom zou zijn. Vervolgens kan je het venster sluiten.
Hopelijk lukt het hiermee!
Groetjes,
Amy
@Groentjuh, Ik heb een kleine aanpassing gedaan in jouw bericht, hopelijk vind je dit niet erg. Zo kan jouw antwoord als best answer blijven!