Skip to main content
Hallo,



Ik heb zojuist een simyo prepaidkaart met extra beltegoed aangeschaft en meteen nummerbehoud aangeklikt.

Toen ik had betaald, kreeg ik het formuliertje te zien waar ik mijn simkaart provider oude telefoonummer wat ik wilde behouden en ook nog het simkaartnummer wat ik moest invullen te zien. Nu was ik bijna klaar met invullen van het simkaart nummer. Maar er stonden ook nog wat letters op mijn simkaart en ik wist niet of ik die moest invullen dus die wilde ik in het vak daaronder invullen in het vak mededelingen simkaartnummer dus ik klik op het vakje en daarna wilde ik de shifttoest indrukken maar per ongeluk drukte ik op de enter toets en was het formulier al verzonden. Wat moet ik nu doen?

Mijn nieuwe telefoonnummer wordt 06 13981308 . Dat is die van Simyo. Mijn oude nummer die ik wil behouden geef ik niet maar wil wel het simkaartnummer geven met de letters erbij zodat u het misschien kunt veranderen? 51013976 dat had ik al ingevuld maar daaronder staan nog de letters PUWP Hopelijk kunnen jullie mij helpen zodat het nummerbehoud gewoon goed kan gaan!



Groetjes

Monie
Welkom op het forum monie,



Wij hebben voor jouw aansluiting geen aanvraag voor nummerbehoud ontvangen. Wij verzoeken je om deze opnieuw aan te vragen via jouw persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Bij het aanvragen van nummerbehoud is het niet nodig om de letters in het simkaartnummer in te vullen.
Hoi Wayne,



Ik heb nu het nummerbehoudsforumulier weer ingevuld, maar als ik nu weer op overzicht klik staat er weer het driehoekje met uitroepteken en de tekst Om je huidige mobiele nummer mee te nemen, moet je het nummerbehoudsformulier nog invullen

Is het nu gelukt? Of moet ik het nog een keer proberen? Ik kreeg na het invullen wel het scherm te zien met de informatie dat het nummerbehoud was aangevraagd met het telefoonnummer erbij wat ik wil behouden en dat er contact zou worden gelegd met mijn huidige prepaid provider etc. Dus ik wil graag weten of het nu wel gelukt is, of dat er iets mis is/gaat?

En als het nu blijft mislukken, hoe moet ik dan nummerbehoud aanvragen?



Groetjes

Monie
Hoi monie,



Ik zie dat je tijdens je bestelling wel hebt aangegeven gebruik te willen maken van nummerbehoud. Het nummerbehoud formulier is echter niet ingevuld. Daarom krijg je nu ook de melding op je persoonlijke pagina dat je deze gegevens moet invoeren. Ik raad je daarom aan in te loggen en het formulier volledig in te vullen. Mocht je daarna willen dat ik controleer of het is ingevuld, laat dit dan even weten.



Groetjes,



Alex
Hallo,



Ik had het nummerbehoudformulier wel ingevuld en wel de tekst met dat het aangevraagd zou worden bij mijn provider gezien. Ik had het dus nog een keer gedaan en nog steeds kreeg ik bij overzicht te zien het driehoekje met uitroepteken en de tekst om je huidige mobiele nummer mee te nemen, moet je het nummerbehoudsformulier nog invullen.

Nu heb ik dus na het berichtje van Alex weer het nummerbehoudsformulier ingevuld en alles zou goed zijn gegaan want er stond weer:



Wij nemen contact op met je huidige service provider om het nummer over te gaan zetten

Zodra wij goedkeuring hebben ontvangen, bevestigen wij de overstapdatum per email

Op de overstapdatum wordt je nummer overgezet naar je Simyo simkaart

Het annuleren van je aanvraag kan uiterlijk drie werkdagen voor de overstapdatum. Geef dit door via [email]porteringen@simyo.nl[/email]





Let op! Als je je startpakket met eenmalige machtiging hebt besteld, nemen wij pas contact op met je huidige service provider om het nummer over te gaan zetten, nadat wij de betaling van het startpakket hebben ontvangen



Met daarboven het nummer wat ik wilde behouden. Dus dit zou goed gegaan moeten zijn zou je denken. Maar nadat ik weer op overzicht geklikt heb zie ik nog steeds de tekst staan Om je huidige mobiele nummer mee te nemen, moet je het nummerbehoudsformulier nog invullen



Ik vraag me dus af of het nu deze keer wel is goed gegaan? Ik zou er erg blij mee zijn als je het zou willen controleren!



Mocht het nu na de 3e keer weer mislukt zijn, wat moet ik dan doen om toch mijn nummer te kunnen behouden?



Groetjes

Monie
Hoi monie,



Wellicht dat er toch iets mis gaat. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met het simkaartnummer van je vorige provider, de naam van je vorige provider en het te behouden telefoonnummer. Dan ga ik samen met de technische dienst na wat er mis gaat en kunnen we samen de aanvraag indienen.



Groetjes,



Alex

Reageer