Skip to main content
Hallo,



Mijn via Simyo aan de vorige provider gericht verzoek om opzegging met nummerbehoud is afgewezen, omdat de duur van het lopende contract nog ruim  een jaar blijkt te zijn. De simkaart van Simyo heb ik al in huis. Vraag: kan ik, zonder dat er verder actie van mij wordt vereist, afwachten totdat het contract bij de vorige provider wel toestaat dat er met nummerbehoud wordt opgezegd?
Hoi Hugo52,



Wanneer het nummerbehoud, zoals je aangeeft, is afgekeurd omdat je oude abonnement nog een jaar doorloopt kun je het beste deze bestelling annuleren.

Ik zie in je gegevens dat je je nieuwe simkaart nog niet geactiveerd hebt, dus mag je deze 'retour afzender' sturen.



Als je je simkaart, geactiveerd of niet, maar lang genoeg ongebruikt laat liggen zal de aansluiting vanzelf komen te vervallen en zul je alsnog een nieuwe bestelling moeten plaatsen.



Hopelijk zien we je tweede aansluiting volgend jaar toch nog!

Reageer