Skip to main content
Hallo,



Ik heb per mail de opdracht gegeven mijn contract per 1-6-14 te beëindigen. Dit betekent dat ik de resterende maanden van mijn contract genoodzaakt ben af te kopen, hiermee ben ik akkoord gegaan. 



Echter, ik stap over naar Vodafone, en heb gekozen voor nummerbehoud. Vodafone heeft zogezegd een aanvraag gedaan bij Simyo voor het nummerbehoud in kwestie. Graag zou ik weten hoe lang het normaalgesproken duurt voor een provider in staat is een aanvraag tot nummerbehoud positief danwel negatief te beantwoorden. 



Dit omdat ik begin volgende maand op vakantie ga en dan graag al mijn nieuwe toestel binnen zou hebben. Vodafone verstuurt deze pas zodra Simyo akkoord is gegaan met het overzetten van het nummer. Per mail heb ik ook instructies gekregen over hoe het nummerbehoud aangevraagd zou moeten worden, maar daar heb ik natuurlijk zelf niets aan aangezien ik die opdracht niet doorvoer, dat doet Vodafone.



Dus ik zou graag wat meer informatie krijgen over de tijdsduur tussen het versturen van een aanvraag tot nummerbehoud en het beantwoorden ervan, en daarnaast of de aanvraag conform de specifieke wensen van Simyo is doorgevoerd.



Mocht dit niet mogelijk zijn via dit forum, dan lees ik dat ook graag, dan zal ik er nog een mailtje achteraan sturen of anders even bellen. 



Alvast heel erg bedankt voor antwoord!



Mvg,



Daan
Dit topic mag dicht 🙂 Heb net al even via de Vodafone chat (wellicht een tip voor Simyo?) contact gehad, en blijkbaar is mijn nummerbehoud al goedgekeurd. 



Ik weet genoeg, dus ook hier bedankt! 
Hoi Vegasm,



Wat jammer dat je ons gaat verlaten :(

Gelukkig is het allemaal wel goed geregeld nu.



Die tip van de chat; niet nodig joh. Via Twitter heb je op werkdagen tussen 09.00 en 20.00 altijd binnen 2 uur reactie ;)



Wie weet zien we je ooit nog terug!

Reageer