Ik ben vandaag voor de 5de keer in zeer korte tijd onbereikbaar. de Simkaart wordt weer niet gezien.
meerdere keren de telefoon voor een kwartier uitgeschakeld, maar zonder resultaat.
Bladzijde 1 / 1
Hoi MLTJ,
Heb je de simkaart al eens in een ander toestel getest? Dan weten we waar we moeten zoeken naar de oplossing.
Laat je dat even weten?
Ik zie dat we al van alles hebben gedaan, en dat er ook geïnformeerd zou worden bij de Netwerkspecialisten. Ik ga er even achteraan wat er daar uit is gekomen. Maar ik hoor dus ook graag wat deze sim in een ander toestel doet.
Laat je het me weten?
Groetjes,
Charlene
Heb je de simkaart al eens in een ander toestel getest? Dan weten we waar we moeten zoeken naar de oplossing.
Laat je dat even weten?
Ik zie dat we al van alles hebben gedaan, en dat er ook geïnformeerd zou worden bij de Netwerkspecialisten. Ik ga er even achteraan wat er daar uit is gekomen. Maar ik hoor dus ook graag wat deze sim in een ander toestel doet.
Laat je het me weten?
Groetjes,
Charlene
In een ander toestel, zelfde probleem.
Het is de zoveelste keer, dus 'probeer dit eens, of dat... en als je dit doet? Het ligt aan jouw mobiel, oh, je hebt meerdere telefoons geprobeerd? Nee da ligt het toch aan ons, onze excuses' -procedure ken ik zo Langzamerhand uit mijn hoofd.
De laatste keer heb ik duidelijk aangegeven dat dit de laatste keer zou zijn, en als het weer zou gebeuren, ik over zou stappen.
Doordat ik onbereikbaar ben, loop ik ( veel) werkuren, en dus loon, mis.
Omdat ik niet 'zomaar' wil overstappen geef ik Simyo hierbij nog 1 kans om het in orde te maken.
Maar voor de goede orde:
Ben ik voor vanmiddag 14:00 niet bereikbaar, dan stap ik over.
Ook als ik wel weer bereikbaar ben, en in de toekomst weer dezelfde problemen krijg, stap ik per direct over.
Het is de zoveelste keer, dus 'probeer dit eens, of dat... en als je dit doet? Het ligt aan jouw mobiel, oh, je hebt meerdere telefoons geprobeerd? Nee da ligt het toch aan ons, onze excuses' -procedure ken ik zo Langzamerhand uit mijn hoofd.
De laatste keer heb ik duidelijk aangegeven dat dit de laatste keer zou zijn, en als het weer zou gebeuren, ik over zou stappen.
Doordat ik onbereikbaar ben, loop ik ( veel) werkuren, en dus loon, mis.
Omdat ik niet 'zomaar' wil overstappen geef ik Simyo hierbij nog 1 kans om het in orde te maken.
Maar voor de goede orde:
Ben ik voor vanmiddag 14:00 niet bereikbaar, dan stap ik over.
Ook als ik wel weer bereikbaar ben, en in de toekomst weer dezelfde problemen krijg, stap ik per direct over.
Als voormalig ITer kan ik je verzekeren dat Simyo hier een standaard troubleshooting procedure volgt, namelijk systematisch de mogelijke oorzaken van het probleem onderzoeken en een voor een proberen te elimineren. Omdat een essentiele factor in het geheel niet bij Simyo op de werktafel ligt (namelijk de telefoon in kwestie en de simkaart die zich daarin bevindt) en er dus "op afstand" getroubleshoot moet worden zit er niets anders op dan de eigenaar van het toestel om medewerking te vragen. Als die het opgeeft of met een willekeurig ultimatum dreigt dan ben ik bang dat dat de oplossing van het probleem niet bespoedigt.... :rolleyes:
Verder zou ik, als ik voor mijn werk absoluut afhankelijk zou zijn van mijn mobiel zoals jij, sterk overwegen een zakelijk contract te nemen (wat Simyo overigens niet aanbiedt).
Verder zou ik, als ik voor mijn werk absoluut afhankelijk zou zijn van mijn mobiel zoals jij, sterk overwegen een zakelijk contract te nemen (wat Simyo overigens niet aanbiedt).
Het is de 5de keer,
Ze weten dat ik er alles aan doe, elke keer weer.
Een ultimatum van 6 uren lijkt mij meer dan redelijk, aangezien ik ook akkoord moet gaan met dagen/weken onbereikbaar.
We zijn nu 18:00 en er is nog niets veranderd, geen contact opgenomen, niets.
Topservice!
Ze weten dat ik er alles aan doe, elke keer weer.
Een ultimatum van 6 uren lijkt mij meer dan redelijk, aangezien ik ook akkoord moet gaan met dagen/weken onbereikbaar.
We zijn nu 18:00 en er is nog niets veranderd, geen contact opgenomen, niets.
Topservice!
Hoi MLTJ,
Wat jammer dat het maar telkens niet lijkt te werken.
Het stellen van een ultimatum zal je niet helpen helaas. Op het forum proberen we binnen een werkdag op alle vragen te reageren. Een bericht over een ultimatum wordt niet eerder gezien dan we aan dat betreffende bericht toekomen.
De uitleg van onze troubleshoot procedure van Scotsman is helemaal correct; we hebben die informatie nodig om je te kunnen helpen.
Volgens de netwerkspecialist die ik geraadpleegd heb is je simkaart beging juni 2 dagen in een andere telefoon van hetzelfde type geweest; Een Samsung Galaxy 2II
Verder zie ik niet dat je aangeeft dit op een bepaalde locatie hebt, of overal. En of je dit op 2G of op 3G hebt. Ook dit is informatie die we nodig hebben.
Het is spijtig als dit je doet overstappen naar een andere provider, maar tegenhouden kan ik je niet.
Wat jammer dat het maar telkens niet lijkt te werken.
Het stellen van een ultimatum zal je niet helpen helaas. Op het forum proberen we binnen een werkdag op alle vragen te reageren. Een bericht over een ultimatum wordt niet eerder gezien dan we aan dat betreffende bericht toekomen.
De uitleg van onze troubleshoot procedure van Scotsman is helemaal correct; we hebben die informatie nodig om je te kunnen helpen.
Volgens de netwerkspecialist die ik geraadpleegd heb is je simkaart beging juni 2 dagen in een andere telefoon van hetzelfde type geweest; Een Samsung Galaxy 2II
Verder zie ik niet dat je aangeeft dit op een bepaalde locatie hebt, of overal. En of je dit op 2G of op 3G hebt. Ook dit is informatie die we nodig hebben.
Het is spijtig als dit je doet overstappen naar een andere provider, maar tegenhouden kan ik je niet.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.